Paris Hilton w kampanii Klarny [wideo]

Kampania na siedmiu rynkach; u nas w marcu.

Szwedzki fintech Klarna oferujący m.in. płatności odroczone, operujący w Polsce od 2021 r., zatrudnił do międzynarodowej reklamy amerykańską celebrytkę Paris Hilton.

– Jej zdolność do wyprzedzania trendów, sprawność w robieniu zakupów oraz fakt, że nasi konsumenci dorastali razem z nią, sprawiły, że Paris była idealną osobą do współpracy przy tej kampanii – tłumaczy wybór David Sandström, chief marketing officer firmy Klarna.

U boku gwiazdy w reklamie występuje Bretman Rock, 23-letni filipiński influencer.

W Polce kampania będzie realizowana na nośnikach reklamy zewnętrznej (OOH) oraz w internecie, m.in. w mediach społecznościowych w przyszłym miesiącu. Międzynarodowo kampania będzie prowadzona w: Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Niemczech i Francji.

Za realizację kampanii odpowiada firma rozrywkowo-reklamowa 11:11 Media, założona w 2021 r. przez producenta telewizyjnego Bruce’a Gersha. Film reklamowy wyreżyserowała Tanu Muino, ukraińska artystka nominowana do nagrody Grammy, znana ze współpracy z takimi gwiazdami jak Harry Styles, Cardi B, Lil Nas X czy Lizzo. Za zdjęcia do kampanii odpowiedzialna jest Adrienne Raquel.

Maciej Burlikowski 1752 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.