Piotr Bombol startuje z Adaily - platformą AI dla marketerów

Adaily poszukuje osób do rozwoju narzędzia, szczególnie ekspertów od AI/ML, technologii oraz produktu.

Platforma Adaily oferuje zestaw narzędzi dla profesjonalistów marketingu, którzy mogą wykorzystać potencjał AI do zwiększenia efektywności swojej pracy. Narzędzie ma pozwalać zaoszczędzić czas i wysiłek potrzebny do codziennych czynności w pracy. Grupa docelowa Adaily to szeroko rozumiani przedstawiciele branży marketingowej po stronie agencji, domu mediowego, klienta, ale też freelancerzy. Platforma obecnie znajduje się w fazie closed beta i powstaje od początku roku. Docelowo przejdzie na model SaaS, w ramach którego użytkownicy będą mieli dostęp do licznych funkcjonalności, dedykowanego asystenta AI (chatbota) czy integracji z popularnymi aplikacjami do pracy biurowej. Główną przewagą Adaily nad innymi rozwiązaniami ma być zasilenie insiderską wiedzą marketingową.

W closed beta użytkownicy uzyskają dostęp do podstawowych funkcjonalności opartych na generatywnym AI: tworzenia briefów marketingowych, proponowanie kontekstów komunikacyjnych i dostarczanie referencji marek. W każdym przypadku użytkownik otrzymuje odpowiedź średnio w ciągu maksymalnie 2 minut. – Rewolucja AI ma miejsce tu i teraz. Wydarzenia ostatnich miesięcy i ruchy potentatów technologicznych takich jak Microsoft czy Google spowodowały, że musimy przedefiniować praktycznie każdą pracę umysłową. Nie inaczej jest z marketingiem, dla którego już teraz powstaje mnóstwo świetnych rozwiązań z AI, szczególnie do tworzenia treści (np. Jasper, Runway). Pomysł na Adaily zrodził się z potrzeby usprawnienia czynności, które mogłem przez lata obserwować w codziennej pracy. Wiele z nich powoduje przestoje w pracy, a w konsekwencji zwiększają koszty działalności. Wchodzimy teraz w erę AI Men (tak jak wcześniej byli Mad Men, a potem Math Men) – marketerów, którzy będą potrafili korzystać z narzędzi AI do uzyskania przewagi konkurencyjnej. Chcę, żeby Adaily stał się dla nich platformą pierwszego wyboru, swego rodzaju “co-pilotem” w codziennej pracy – komentuje Piotr Bombol, założyciel Adaily.

Zapisy na bezpłatne testy odbywają się przez stronę Adaily. Start dostępu dla użytkowników planowany jest na 20 lutego, jednak wcześniej dostęp otrzymają także osoby biorące udział w testach alfa. Efektem testów będą implementacje kolejnych funkcjonalności i w dalszym kroku start open beta z końcem pierwszego kwartału 2023 r. Adaily poszukuje osób do rozwoju narzędzia, szczególnie ekspertów od AI/ML, technologii oraz produktu.

Katarzyna Kacprzak 679 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.