Piotr Bombol startuje z Adaily - platformą AI dla marketerów
Adaily poszukuje osób do rozwoju narzędzia, szczególnie ekspertów od AI/ML, technologii oraz produktu.
W closed beta użytkownicy uzyskają dostęp do podstawowych funkcjonalności opartych na generatywnym AI: tworzenia briefów marketingowych, proponowanie kontekstów komunikacyjnych i dostarczanie referencji marek. W każdym przypadku użytkownik otrzymuje odpowiedź średnio w ciągu maksymalnie 2 minut. – Rewolucja AI ma miejsce tu i teraz. Wydarzenia ostatnich miesięcy i ruchy potentatów technologicznych takich jak Microsoft czy Google spowodowały, że musimy przedefiniować praktycznie każdą pracę umysłową. Nie inaczej jest z marketingiem, dla którego już teraz powstaje mnóstwo świetnych rozwiązań z AI, szczególnie do tworzenia treści (np. Jasper, Runway). Pomysł na Adaily zrodził się z potrzeby usprawnienia czynności, które mogłem przez lata obserwować w codziennej pracy. Wiele z nich powoduje przestoje w pracy, a w konsekwencji zwiększają koszty działalności. Wchodzimy teraz w erę AI Men (tak jak wcześniej byli Mad Men, a potem Math Men) – marketerów, którzy będą potrafili korzystać z narzędzi AI do uzyskania przewagi konkurencyjnej. Chcę, żeby Adaily stał się dla nich platformą pierwszego wyboru, swego rodzaju “co-pilotem” w codziennej pracy – komentuje Piotr Bombol, założyciel Adaily.
Zapisy na bezpłatne testy odbywają się przez stronę Adaily. Start dostępu dla użytkowników planowany jest na 20 lutego, jednak wcześniej dostęp otrzymają także osoby biorące udział w testach alfa. Efektem testów będą implementacje kolejnych funkcjonalności i w dalszym kroku start open beta z końcem pierwszego kwartału 2023 r. Adaily poszukuje osób do rozwoju narzędzia, szczególnie ekspertów od AI/ML, technologii oraz produktu.

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.