Super Bowl LVII przyciągnął 113 mln widzów
Jeszcze więcej, bo 118,7 mln widzów przyciągnął koncert Rihanny w przerwie meczu.
Ubiegłoroczną edycję Super Bowl w sieci NBC, jego platformach streamingowych i hiszpańskojęzycznym serwisie Telemundo, oglądało 112,3 mln widzów. Rekordem oglądalności Super Bowl pozostaje Super Bowl XLIX z 2015 r., który w NBC śledziło średnio 114,4 mln widzów.
Koncert Rihanny w przerwie meczu oglądało 118,7 mln widzów, co czyni go drugim najbardziej oglądanym Super Bowl Halftime Show w historii. W br. wydarzenie to było sponsorowane przez Apple Music, które po dekadzie zastąpiło w tej roli PepsiCo. Na wysoką oglądalność koncertu wpłynął fakt, że Rihanna od lat nie pojawiała się na scenie. Rekord oglądalności Halftime Show należy do Katy Perry, która ustanowiła go w 2015 r. (121 mln widzów).
CEO Fox Corp. Lachlan Murdoch powiedział w zeszłym tygodniu, że Super Bowl i towarzyszące mu relacje z meczu prawdopodobnie wygenerują ok. 600 mln dol. przychodów z reklam brutto. Ceny niektórych reklam emitowanych podczas Super Bowl LVII osiągnęły kwotę 7 mln dol.
- Michał Oleksów, creative director w agencji Cut The Mustard, pisze specjalnie dla nas o trzech spośród spotów reklamowych prezentowanych podczas tegorocznego Super Bowl.
- Również specjalnie dla nas o spotach z Super Bowl LVII pisze Pawel Murawski, creative group head Publicis Worldwide Poland.
- A tu możecie przeczytać o spocie Heinza.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.