Rocketjobs.pl z kampanią na temat prawa pracy

Portal z ofertami pracy dla segmentu "white collar" przekonuje, że "prawo pracy jest megafajne".

Portal Rocketjobs.pl rusza z nową kampanią digitalową poświęconą prawu pracy i zogniskowaną wokół serwisu www.prawopracyjestmegafajne.pl. Jednym z jej głównych elementów jest spot wideo w przewrotny sposób przedstawiający korzyści płynące ze znajomości praw pracowniczych. W ramach kampanii twórcy zaplanowali także edukacyjny landing page z treściami poradnikowymi oraz cykl filmów z udziałem prawnika Marcina Kruszewskiego, twórcy kanału "Prawo Marcina" na TikToku (ponad 2 miliony obswerwujących), w których opowiada o 10 najbardziej przydatnych zapisach z Kodeksu pracy. 

Rocketjobs.pl powołuje się na wyniki badania ze stycznia br. przeprowadzonego na próbie 500 pracowników biurowych w Polsce. Zaledwie co piąty respondent ocenia swoją wiedzę z zakresu prawa pracy jako mierną lub zaledwie dostateczną. Tymczasem 72% pracowników z badanego sektora zgadza się, że taka wiedza pomaga w codziennej pracy i relacji z przełożonym. Znajomość prawa pozwala na skuteczne reagowanie na przekraczanie granic i naruszanie praw w miejscu pracy, co dotyczy niemal 20% ankietowanych.

Spot wideo "Nakarm w sobie tę fajną Julkę" można obejrzeć na platformie YouTube oraz w kanałach społecznościowych Rocketjobs.pl. Dowiadujemy się w nim, że każdy z nas ma w sobie dwie Julki, z których jedna nigdy nie słyszała o prawie pracy, a druga ma je w małym palcu. "Od ciebie zależy, którą Julkę karmisz" - przekonują twórcy spotu.

Reżyserem spotu jest Tomasz Dubiel, a za produkcję wideo odpowiada F25. Branding kampanii wykonało studio kreatywne Super Super. Kampanii towarzyszą liczne działania socialmediowe. Odwiedzający profil marki na Instagramie zobaczą rolki z udziałem Marcina Kruszewskiego i profilu "Pamiętaj o umowie", edukacyjne infografiki oraz serię memów stworzoną we współpracy z "Sucharem codziennym". W ramach projektu marka nawiązała także współpracę z serwisem Donald.pl oraz twórcami profilu na Facebooku "Wiedza bezużyteczna".

Działania Rocketjobs.pl promujące znajomość prawa pracy potrwają przez najbliższy miesiąc.

Paweł Piasecki 1036 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.