Focus Nation publikuje Praktyczny Trendbook na 2023 rok
W publikacji znajdziemy 20 trendów podzielonych na trzy obszary (social media, digital marketing i inspiracje) oraz 3 antytrendy, w tym technologie, które nas zawiodły.
Publikacja przeznaczona jest dla osób, które zajmują się szeroko pojętą reklamą oraz marketingiem, szukają inspiracji i chcą korzystać z nowych możliwości jakie przynosi technologia. Trendbook przynosi ponad 90 stron praktycznej wiedzy. - Każdy z wymienionych przez nas trendów wzbogaciliśmy garścią praktycznych wskazówek pomagających włączyć je do obecnie realizowanych projektów. Mam nadzieję, że dzięki naszemu raportowi będziesz lepiej przygotowany do czekających Cię wyzwań, a każdą nadarzającą się okazję do kreatywnej komunikacji wykorzystasz świadomie – pisze do czytelników Michał Korczak, managing director Focus Nation.
Część z trendów została ponadto wzbogacona o komentarze niezależnych ekspertów z branży. Są nimi:-
Maciej Klepacki, CEO Burda Media Polska;
-
Marta Tabiś-Szymanek, dyrektor content studio Burda Media Polska;
-
Agnieszka Rzepkowska, dyrektor ds. komunikacji marketingowej PZU;
-
Katarzyna Bąkowicz, strateżka komunikacji biznesowej i medialnej, UNGC, Uniwersytet SWPS;
-
Magdalena Pilarska, employer branding & communication manager, Bank BNP Paribas;
-
Zuza Ledworowska, specjalistka analityki influencer marketingu, business development manager w Lettly, ekspertka Influtool;
- Marcin Morawski – country marketing manager w Dell Technologies Polska.
"Media Marketing Polska" jest patronem medialnym publikacji obok Burda Media Polska, "Nowego Marketingu", "OOH Magazine", "Sprawny Marketingu" i "Briefu".
Zapraszamy do lektury Trendbooka dostępnego za darmo w postaci pliku PDF.