Skąd dokąd (3)

Trzeci odcinek cyklu, w którym przedstawiamy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.

Jan Zagrodzki, poprzednio client service director i new business director w agencji Peppermint/Quad, dołączył do FCB&themilkman jako managing drector. Jako zarządzający jedną z agencji z grupy Chapter2, w skład której wchodzą firmy o kompetencjach strategicznych, kreatywnych i mediowych, raportuje do zarządu spółki. Wesprze zespół FCB&themilkman, który obecnie koncentruje działania na budowaniu portfolio lokalnych klientów agencji. Będzie też odpowiadać za wyznaczanie nowych kierunków rozwoju biznesu.

Zagrodzki był wcześniej związany z agencjami strategiczno-kreatywnymi takimi jak Isobar, Agencja Warszawa czy Peppermint.


Małgorzata Jakimowicz pokieruje LifeTube Creative Lab. To nowa jednostka w strukturze LTTM, która ma realizować projekty dla klientów największej w Polsce sieci partnerskiej dla influencerów LifeTube oraz agencji gaming i metaverse marketingu Gameset. Od 2020 r. zarządzała zespołem opracowującym strategie i koncepty kreatywne oparte na influencer marketingu w grupie LTTM.

Z komunikacją marketingową po stronie różnych agencji Jakimowicz związana jest od 11 lat. Realizowała kampanie ATL, BTL i online dla klientów takich jak Google, Toyota, Heinz czy Kompania Piwowarska.


Zuzanna Michalska (na zdjęciu po lewej) jako producentka oraz Dominika Tomczyk jako chief process officer (kompetencje kierownika produkcji i producenta wykonawczego) dołączyły do zespołu budowanego przez Pawła Jóźwika, head of production w Under Ski Tower.

Michalska ma kilkunastoletnie doświadczenie w produkcji. Ostatnio pracowała dla Onetu, gdzie jako producent kreatywny zajmowała się głównie branded content wideo i audio. Wcześniej produkowała audio oraz ponad dziesięć lat pracowała w telewizji TVN przy największych formatach stacji i realizacjach live takich jak: “Mam talent”, “X-Factor”, “Top model”, “Mali giganci”, Sopot Festival czy Orange Warsaw Festival. Jest absolwentką historii na UKSW w Warszawie.

Tomczyk jest związana z produkcją filmową i polską kinematografią od ponad 20 lat. Ma na swoim koncie udział przy produkcji kilkudziesięciu filmów fabularnych, m.in.: „Quo Vadis”, „Galerianki”, „Rewers”, „Różyczka”,  „Sala Samobójców”, „Baby są jakieś inne”, „Jesteś bogiem”, „Pan T”, „Czarny mercedes” oraz „Mój dług”, seriali TV takich jak: „Krew z krwi”, „Wszystko przed nami”, „Dziewczyny ze Lwowa” oraz „Młody Piłsudski”, a także filmów dokumentalnych, w tym „Komeda. A soundtrack for a life” i „Ostatni klezmer”. Jest absolwentką Wydziału Organizacji Produkcji PWSFiTV w Łodzi oraz podyplomowych studiów prawa własności intelektualnej na Uniwersytecie Jagiellońskim.


Darko Bosiljčić został wiceprezesem Brand New Galaxy. Od listopada 2010 r. zajmował w tej firmie stanowisko business operations directora i odpowiadał przede wszystkim za tworzenie i rozbudowę oferty e-commerce na Bliskim Wschodzie.

Bosiljčić ma ponad 18-letnie doświadczenie w e-commerce na wielu rynkach. Koordynował działania dla klientów m.in. w Londynie i Polsce. Jako global e-commerce lead w Publicis Global odpowiadał za tworzenie nowych produktów, pozyskiwanie klientów i rozbudowę oferty.


Krzysztof Pytlarz przechodzi z EssenceMediacom do Unilevera i obejmuje stanowisko media planning & activation lead w dywizji lodów na rynkach Europy Wschodniej. W EssenceMediacom Pytlarz przez ponad rok pełnił obowiązki interational communication lead. Odpowiadał m.in. za strategie mediowe dla Procter & Gamble na dziesięciu rynkach. Z tą agencją związany był również w latach 2015-2019. Potem przez ponad rok pracował w Vizeum.


Bartłomiej Lissowski awansował na stanowisko media communication directora w domu mediowym Mediahub (MullenLowe Group).  Dołączył do agencji jesienią 2020 r. jako senior media manager. Do tej pory wraz z zespołem zajmował się obsługą takich klientów jak: Decathlon, Yes Biżuteria, Columbus Energy, Booksy, InPost, Inea, Dr. Max, Goodvalley. Zanim dołączył do agencji Mediahub, pracował m.in. w Grupie Interia, Starcomie i Media Group.


Oliwia Kiermasz objęła stanowisko brand communication managera w Nespresso. Poprzednio przez prawie trzy lata związana była z Travelist (serwis turystyczny oferujący zniżki rezerwacyjne), gdzie pełniła obowiązki head of brand & communications. Ponad osiem lat pracowała w firmie biżuteryjnej Pandora, ostatnio jako dyrektor marketingu na Europę Wschodnią. Doświadczenie zdobywała także m.in. w firmach L’Oreal i Avon.


Kasia Bielska dołącza do grona kilkudziesięciu twórców - reżyserów, operatorów i fotografów w Polsce i za granicą - reprezentowanych przez Papaya Roster, zespół impresaryjny w Papaya Films kierowany przez Monikę Jabłońską.

Bielska to fotografka specjalizująca się w sesjach modowych. W jej portfolio znajdują się projekty dla marek takich jak Tacchini, Yope, Sloggi, Zalando, Puma czy Adidas. Jest absolwentką Wydziału Operatorskiego Szkoły Filmowej w Łodzi. W 2012 r. zdobyła główną nagrodę w konkursie Sony World Photography Awards, była również półfinalistką światowego konkursu Adobe Design Achievement Awards. Triumfowała też w Viva Photo Awards i wielokrotnie zdobywała złoty miecz w konkursie KTR, w tym w 2022 r. za reżyserię. Zajmuje się też fotografią artystyczną. Miała wystawy w Londynie, Nowym Jorku, Bratysławie, Rydze, Warszawie i Tatsuno.


Ziya Pariltili został nowym dyrektorem handlowym (managing director commercial) firmy MediaMarktSaturn Polska, zarządzającej ok. 80 wielkopowierzchniowymi sklepami głównie z elektroniką i urządzeniami gospodarstwa domowego (AGD). Objął zarządzanie obszarami: zakup, category management, demand planning oraz polityka cenowa i asortymentowa. Wchodzi również do zarządu MediaMarktSaturn Polska, dołączając do prezesa Andrzeja Jackiewicza oraz Marcina Walendowskiego, dyrektora zarządzającego ds. finansów.

Pariltili pracuje w niemieckiej grupie MediaMarktSaturn od 2017 r. Wcześniej był związany m.in. z Turk Telekom, Strategy& (wcześniej Booz & Company) i PDF Corporate Finance.


Beata Ptaszyńska-Jedynak objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej i public affairs w firmie alkoholowej Stock Spirits Group. W latach 2014-2022 pracowała na stanowisku dyrektora ds. korporacyjnych firmy piwowarskiej Carlsberg Polska, a wcześniej w Coca-Cola Poland Services, Philips Electronics oraz 3M Poland. Jest absolwentką Wydziału Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowego Studium Strategicznego Zarządzania Marketingowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Stock to jeden z największych producentów wódki w Polsce, m.in. pod markami: Żołądkowa Gorzka, Saska, Lubelska i Amundsen. Poza Polską firma działa także w Czechach, Słowacji, Włoszech, Chorwacji oraz Bośni i Hercegowinie.


Poprzednie odcinki cyklu:

Oprac. Paweł Piasecki

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.