Arte z serwisem informacyjnym "Tydzień w Europie"
Nowe odcinki (trwające nieco ponad kwadrans) pojawiać się będą co poniedziałek.
Cztery pierwsze odcinki nowego magazynu dostępne już na arte.tv trwają po około 18 minut i przedstawiają świeże spojrzenie na europejskie informacje. W każdym odcinku prezentowane są ważne wiadomości tygodnia na tematy polityczne, gospodarcze lub społeczne, następnie jeden bardziej nietypowy temat, a na końcu informacje kulturalne. Do wyboru w wersji audio jest w jeden z czterech języków ojczystych prezenterów: francuski, niemiecki, angielski i hiszpański. Dzięki polskim, włoskim, greckim i węgierskim napisom wiadomości mają również szansę dotrzeć do szerszej grupy odbiorców.
Nowy magazyn będzie promowany przez największe europejskie media: “Gazetę Wyborczą”, “El País”, “Le Soir”, “Internazionale”, “Kathimerini” i “Telexem”.
Nowe odcinki magazynu „Arte: Tydzień w Europie” pojawiają się online w każdy poniedziałek w bezpłatnym serwisie Arte.tv, a także na kanale Arte na YouTube oraz w cyfrowych kanałach partnerów Arte. Magazyn jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach działania „Europejskie platformy medialne”.– Ta nowa oferta pozwala Arte zrobić dodatkowy krok ku realizacji jej europejskiej misji i umacnia nasze ambicje, by stać się europejską marką kulturalną i audiowizualną – mówi Emelie de Jong, dyrektorka programowa Arte.
Najnowszy odcinek, dostępny od 27 lutego do 25 marca, można zobaczyć tutaj.

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.