Lidl oficjalnym partnerem UEFA Euro 2024
Jedna z czołowych sieci handlowych w Europie jest partnerem zarówno samego turnieju w 2024 r., jak i eliminacji, które ruszyły 23 marca br.
Niemiecka sieć sklepów Lidl dołącza do firm Adidas, Alipay, Atos, Engelbert Strauss i Vivo jako oficjalny partner mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA Euro 2024. Także razem z Adidasem, Alipayem i Atosem Lidl znajdzie się w gronie sponsorów europejskich eliminacji do turnieju, które ruszyły 23 marca br. Partnerstwo obejmie m.in. utworzenie podczas mistrzostw specjalnie oznaczonych stref kibica. Nawiązując je, Lidl chce podkreślić znaczenie świeżych owoców i warzyw oraz sportu dla aktywnego, zdrowego stylu życia. W ramach tej samej strategii w 2023 r. sieć jest jednym z głównych partnerów kolarskich mistrzostw świata w Glasgow.
51 meczów piłkarskich mistrzostw Europy zostanie rozegranych od 14 czerwca do 14 lipca 2024 r. w dziesięciu miastach Niemiec: Berlinie, Kolonii, Monachium, Frankfurcie, Hamburgu, Dortmundzie, Lipsku, Gelsenkirchen, Stuttgarcie i Düsseldorfie. Finał Euro 2024 odbędzie się na Olympiastadion w Berlinie 14 lipca, półfinały 9 lipca w Monachium i 10 lipca w Dortmundzie. Eliminacje potrwają do marca 2024 r.
Komentarze
Artykuły powiązane