NEM Dubrovnik 2023: 10 keynote speakerów na 10-lecie
Wśród nich menedżerowie z United Group, Warner Bros. Discovery, SkyShowtime, Beta Film i All3Media International.
W tej grupie są: Victoriya Boklag, CEO, United Group; Jamie Cooke, GM CEE, Baltics, Middle East, Mediterranean, Turkey and EMEA pay TV and creative agency w Warner Bros. Discovery; Louise Pedersen, CEO, All3Media International; Frank Spotnitz, CEO & executive producer, Big Light Productions; Monty Sarhan, CEO, SkyShowtime; Melinda Szabó, senior vice president B2C commercial growth Europe, Deutsche Telekom; Dušan Švalek, deputy CEO, CME; Maria Valenzuela, general manager, Movistar Plus+ International Division i Moritz von Kruedener, managing director, Beta Film. Nazwisko dziesiątego keynote speakera zostanie podane wkrótce.
- Victoriya Boklag, Jamie Cooke i Monty Sarhan - trójka z dziesiątki keynote speakerów na NEM Dubrovnik 2023
W ciągu 10 lat w NEM Dubrovnik udział wzięło ponad 180 firm – globalnych I lokalnych graczy z rynku mediów, produkcji TV i telekomunikacji. Wśród nich były firmy: Eutelsat, Deutsche Telekom, A1 Telekom Austria Group, United Group, Comcast, Irdeto, Nagra, Global Agency i Warner Bros. Discovery and AMC Networks International, BBC Studios, Paramount, Disney, NBCUniversal, Fremantle, Sony Pictures Television, Pickbox, MGM, All3Media, Banijay, ITV Studios Global Entertainment, Viasat World, Telekom Srbija Group, First Serbian Television, ZDF, Beta Film, HRT, Nova TV, RTL Croatia i RTL Hungary.
Więcej informacji o NEM Dubrovnik 2023 na stronie organizatora.
“Media Marketing Polska” jest partnerem mediowym tej konferencji.

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.