NEM Dubrovnik 2023: 10 keynote speakerów na 10-lecie

Wśród nich menedżerowie z United Group, Warner Bros. Discovery, SkyShowtime, Beta Film i All3Media International.

W tym roku NEM Dubrovnik, międzynarodowe spotkanie branży telewizyjnej świętuje 10-lecie. Event zaplanowano na 5-8 czerwca. Jubileusz skłonił organizatora – agencję marketingowo-mediową Mediavision – do zaproszenia dziesięciorga keynote speakerów. Wszystkich prelegentów ma być około 60. W gronie keynote speakerów znaleźli się czołowi menedżerowie film związanych z szeroko pojętym rynkiem telewizji.

W tej grupie są: Victoriya Boklag, CEO, United Group; Jamie Cooke, GM CEE, Baltics, Middle East, Mediterranean, Turkey and EMEA pay TV and creative agency w Warner Bros. Discovery; Louise Pedersen, CEO, All3Media International; Frank Spotnitz, CEO & executive producer, Big Light Productions; Monty Sarhan, CEO, SkyShowtime; Melinda Szabó, senior vice president B2C commercial growth Europe, Deutsche Telekom; Dušan Švalek, deputy CEO, CME; Maria Valenzuela, general manager, Movistar Plus+ International Division i Moritz von Kruedener, managing director, Beta Film. Nazwisko dziesiątego keynote speakera zostanie podane wkrótce.

Victoriya Boklag, Jamie Cooke i Monty Sarhan - trójka z dziesiątki keynote speakerów na NEM Dubrovnik 2023
Victoriya Boklag, Jamie Cooke i Monty Sarhan - trójka z dziesiątki keynote speakerów na NEM Dubrovnik 2023
Zdaniem Victoriyi Boklag, dyrektor generalnej United Group, spotkanie w Dubrowniku będzie doskonałą i unikalną okazją do spotkania się “w jednym pokoju” i do wymiany doświadczeń lokalnych domów mediowych, globalnych graczy z rynku rozrywki, twórców kontentu i operatorów telekomunikacyjnych. – Będziemy ukazywać tematy z własnej perspektywy i wspólnie próbować przewidywać przyszłość – zapowiada Boklag. Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery zauważa, że telewizja jest ciągle głównym czynnikiem rozwoju całego rynku mediów w Europie Środkowo-Wschodniej i to będzie punktem wyjścia wielu ciekawych dyskusji na czerwcowym spotkaniu. Swoimi spostrzeżeniami po wprowadzenia na kolejne europejskie rynki serwisu SkyShowtime podzieli się Monty Sarhan, dyrektor generalny tej platformy.

W ciągu 10 lat w NEM Dubrovnik udział wzięło ponad 180 firm – globalnych I lokalnych graczy z rynku mediów, produkcji TV i telekomunikacji. Wśród nich były firmy: Eutelsat, Deutsche Telekom, A1 Telekom Austria Group, United Group, Comcast, Irdeto, Nagra, Global Agency i Warner Bros. Discovery and AMC Networks International, BBC Studios, Paramount, Disney, NBCUniversal, Fremantle, Sony Pictures Television, Pickbox, MGM, All3Media, Banijay, ITV Studios Global Entertainment, Viasat World, Telekom Srbija Group, First Serbian Television, ZDF, Beta Film, HRT, Nova TV, RTL Croatia i RTL Hungary.

Więcej informacji o NEM Dubrovnik 2023 na stronie organizatora.

“Media Marketing Polska” jest partnerem mediowym tej konferencji.

Piotr Machul 379 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.