FreeNow z ogólnoeuropejską kampanią reklamową "Feel FreeNow"
W Polsce kampania autorstwa agencji BMB ruszyła 1 kwietnia, na innych rynkach europejskich w marcu.
Niemiecka aplikacja mobilności miejskiej FreeNow (taką pisownię stosuje w komunikacji marketingowej) ruszyła z ogólnoeuropejską kampanią reklamową pod hasłem “Feel FreeNow”. Za kreację kampanii odpowiada londyńska agencja BMB. W Polsce start kampanii przypadł na 1 kwietnia, na innych rynkach europejskich działania ruszyły w marcu br. Za planowanie i zakup mediów w Polsce odpowiada dom mediowy OMD.
Platforma FreeNow powstała w lutym 2019 r. jako joint venture grupy BMW i Daimler Mobility (część Mercedes-Benz Group AG).

Paweł Piasecki
978 Artykuły
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.
Komentarze
Artykuły powiązane