Opus B z nową kampanią dla sieci Aldi

Bohaterką kampanii jest Sonia Bohosiewicz.

Ruszyła kampania marki Aldi przygotowana przez Opus B. To kolejna odsłona długotrwałej współpracy w ramach platformy komunikacji „Aldi ma to coś!”. Bohaterką kampanii jest Sonia Bohosiewicz.

Opus B odpowiada za strategię, kreację i realizację działań. Kampania została zaplanowana na szeroką skalę i obejmuje produkcję serii spotów TV, działania online wideo oraz formaty ongoing, komunikację w social mediach, różnorodne formaty OOH i POS, komunikację w gazetkach marki, spoty radiowe i audiomarketing w miejscach sprzedaży oraz działania ambientowe. Spoty wyreżyserował duet reżyserski Aurelia Frydrych-Zdanowska i Paweł Zdanowski. Za produkcję odpowiadało studio Dynamo, efekty specjalne zapewniło studio postprodukcyjne Dynamo Post.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.