23 domy produkcyjne w SPR

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR) zakończyło pierwszy etap przyjmowania członków.

Obecnie Stowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR) zrzesza 23 domy produkcyjne, które aktywnie działają w obszarze produkcji filmów do komunikacji marketingowej.

- Celem działania SPR jest reprezentowanie interesów szerokiego środowiska producentów filmów reklamowych. Widzimy bardzo wyraźnie problemy i wyzwania stojące przed naszą branżą. We współpracy z organizacjami branżowymi, reprezentującymi wszystkich interesariuszy rynku komunikacji marketingowej, będziemy działać nad ich rozwiązaniem i wypracowaniem wspólnych standardów. Model funkcjonowania SPR oparty jest na angażowaniu w bieżące i długofalowe działania jak najszerszej reprezentacji członków. Dajemy możliwość współtworzenia realnych rozwiązań wszystkim producentom, niezależnie od wielkości firmy czy też generowanego przez nią obrotu – powiedziała Magda Olak (na zdjęciu poniżej), prezes SPR.

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych jest obecnie najliczniejszą organizacją w Polsce, reprezentującą studia produkujące filmy do komunikacji marketingowej. W dniu 31.03.2023 na stronie www.sprfilm.pl został udostępniony przycisk „dołącz do nas”, dla wszystkich zainteresowanych przystąpieniem do SPR. Obecnie Stowarzyszenie Producentów Reklamowych zrzesza 23 domy produkcyjne: Baltica Film, Bites Studio, Dobro Film, Dynamo Film, F25, Feel Movie, Film Fiction, Filmokracja, Film Produkcja, Film Reaktor, Graffiti Film, HighNoon, Houdini Film, Lemon Films, Lucky Luciano, M5, Moon Films, Spokój Film, Tank Production, Timecode Film Production, Truskavka, Watchout Studio i Warsaw Witches Association.

SPR utrzymuje stały kontakt z organizacjami branżowymi, takimi jak Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych, Związek Filmowców Polskich oraz CFP-E międzynarodową organizacją zrzeszającą domy produkcyjne. Zarząd w składzie Magdalena Olak (prezes), Konrad Mikołajczyk (wiceprezes), Franciszek Rogala (wiceprezes), Natalia Strzałkowska (członek zarządu), Adrian Włodarski (członek zarządu) powołał grupy robocze, które obecnie działają w najbardziej istotnych dla Stowarzyszenia obszarach:

1. Grupa prawna (umowy i ujednolicony wzór karty castingowej.
2. Grupa Film Crews (kontakty z przedstawicielami ekip filmowych, wdrażanie dobrych praktyk).
3. Grupa Adgoesgreen & Kodeks Etyczny (współpraca ze SKM SAR przy tworzenie katalogu „zielonych” rozwiązań, redukujących negatywny wpływ branży na środowisko).
4. Grupa komunikacji i PR (kontakt z mediami branżowymi, wizerunek SPR, social media).
5. Grupa BHP (wytyczne BHP podczas zdjęć jak i w pre- oraz postprodukcji).
6. Grupa Zagranica (wymiana doświadczeń z organizacjami i podmiotami zagranicznymi. Promocja członków SPR zagranicą).
7. Grupa Szkolenia i Warsztaty (opracowanie tematów i przeprowadzenie szkoleń dla członków SPR oraz podmiotów zamawiających filmy reklamowe).

Katarzyna Kacprzak 679 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.