Kolejne telewizje dołączają do grona uczestników NEM Dubrovnik 2023

Udział w tegorocznej edycji potwierdziły właśnie dwa kolejne podmioty: TV Media Group i Planet TV.

NEM Dubrovnik to jedyne targi telewizyjne w regionie CEE, które co roku odwiedzają wszyscy wiodący nadawcy i operatorzy. Tak będzie i w tym roku. W dniach 5-8 czerwca w Dubrowniku spotkają się najważniejsi menedżerowie odpowiedzialni za zakup kontentu. Swój udział w tegorocznej edycji potwierdziły właśnie dwa kolejne podmioty: TV Media Group i Planet TV.

W tym roku nad Adriatykiem spotkają się nabywcy kontentu m.in. z firm: Grupa A1, All3Media International, Beta Film, CME, Deutsche Telekom, Fremantle, SkyShowtime, Sony Pictures Television, Telekom Srbija, The Walt Disney Company, TV2 Media Group, Telewizja Polska, United Group, Viaplay Group, Warner Bros. Discovery i innych.

Wśród uczestników znajdują się też przedstawiciele nadawców i sieci telewizyjnych, m.in. A+E Networks UK, Blitz Film & Video Distribution, BTV Media Group, RTL Hungary, Czech Television, FTV Prima, HBO Europe, Croatian Radiotelevision (Hrvatska radiotelevizija - HRT), Kanal D, Markiza, TV Nova (Czechy), Nova TV (Chorwacja), ODMedia, Pickbox, Planet TV, Pop TV, Prva TV i B92, Radio i Telewizja Słowacji, RTL Chorwacja, TV2 Media Group, TV JOJ, TVP, ZDF, ZDF Studios i wiele innych.

„Media Marketing Polska” i serwisy MMP24.pl oraz MMPOnline.pl są partnerami prasowymi NEM Dubrovnik 2023.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.