Kolejne telewizje dołączają do grona uczestników NEM Dubrovnik 2023
Udział w tegorocznej edycji potwierdziły właśnie dwa kolejne podmioty: TV Media Group i Planet TV.
W tym roku nad Adriatykiem spotkają się nabywcy kontentu m.in. z firm: Grupa A1, All3Media International, Beta Film, CME, Deutsche Telekom, Fremantle, SkyShowtime, Sony Pictures Television, Telekom Srbija, The Walt Disney Company, TV2 Media Group, Telewizja Polska, United Group, Viaplay Group, Warner Bros. Discovery i innych.
Wśród uczestników znajdują się też przedstawiciele nadawców i sieci telewizyjnych, m.in. A+E Networks UK, Blitz Film & Video Distribution, BTV Media Group, RTL Hungary, Czech Television, FTV Prima, HBO Europe, Croatian Radiotelevision (Hrvatska radiotelevizija - HRT), Kanal D, Markiza, TV Nova (Czechy), Nova TV (Chorwacja), ODMedia, Pickbox, Planet TV, Pop TV, Prva TV i B92, Radio i Telewizja Słowacji, RTL Chorwacja, TV2 Media Group, TV JOJ, TVP, ZDF, ZDF Studios i wiele innych.
„Media Marketing Polska” i serwisy MMP24.pl oraz MMPOnline.pl są partnerami prasowymi NEM Dubrovnik 2023.