Portal OuiChef.pl zmienił nazwę na FoodService24.pl

Odmienne nazwy nie ułatwiały odbiorcom kojarzenia wydawanego od 29 lat magazynu "Food Service" z portalem. Podjęto więc decyzję o upodobnieniu nazewnictwa i logotypów.

Poświęcony branży HoReCa portal OuiChef.pl zmienił dotychczasową nazwę i logo. Nowa domena – FoodService24.pl ma się bezpośrednio kojarzyć użytkownikom z dłużej obecnym na rynku magazynem „Food Service”.

Portal OuiChef.pl od lat tworzony jest przez redakcję, która odpowiada również za publikację miesięcznika „Food Service”. Oba tytuły należą do portfolio wydawnictwa VFP Communications Ltd. i oba kierowane są do branży gastronomicznej – przede wszystkim do restauratorów, szefów kuchni, menedżerów, sommelierów, baristów i barmanów.

– Wybór nowej nazwy był oczywisty. Rozwijając portal, warto wykorzystać potencjał marki magazynu „Food Service”, który jest lepiej rozpoznawalny w branży HoReCa i dłużej obecny na rynku medialnym niż OuiChef.pl. Miesięcznik w formie papierowej wydawany jest przecież od 29 lat – podkreśla Monika Jankowska-Kapica, od 1 kwietnia nowa redaktor naczelna „Food Service”, która jednocześnie pełni funkcję szefowej portalu.

– Chcemy efektywniej zarządzać treściami „Food Service” i portalu oraz rozwijać spójną ofertę wydawniczą. Zmiana nazwy na FoodService24.pl i uspójnienie wizerunku pod jednym, bardziej popularnym w branży brandem to naturalna konsekwencja łączenia naszych propozycji offline i online – dodaje.

80% artykułów na portalu to treści nowe, niepublikowane wcześniej na łamach magazynu „Food Service”. Użytkownicy serwisu internetowego mogą się z niego dowiedzieć, co słychać u topowych restauratorów i szefów kuchni, zajrzeć za kulisy renomowanych restauracji, poznać ludzi branży i najnowsze trendy w gastronomii, znaleźć praktyczne porady, jak prowadzić restauracyjny biznes. Na portalu codziennie pojawiają się newsy, artykuły i wywiady pogrupowane w kategorie: wydarzenia, biznes, miejsca, ludzie, lifestyle, wino, karta dań i napojów oraz produkty.

VFP Communications Ltd. jest wydawcą branżowych miesięczników: „Handel”, „Media Marketing Polska” i „Food Service”, a także właścicielem portali HandelExtra.pl, MMPOnline.pl, MMP24.pl i FoodService24.pl (dotąd OuiChef.pl). Jest także organizatorem konferencji – m.in. Multiscreen Day i Shopper Day oraz konkursów branżowych Golden Arrow i Kreatura.

Piotr Machul 393 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.