Madogz wygrywa przetarg Otomoto
Do zadań agencji będzie należało m.in. opracowanie nowej platformy kreatywnej dla marki.
W ramach współpracy Madogz odpowiada za kompleksową obsługę działań reklamowych Otomoto, w tym strategię marki, komunikację 360 stopni, wsparcie w realizacji działań w obszarach ATL, mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn), public relations, content marketing i komunikację B2B. Do zadań agencji będzie należało m.in. wdrożenie zaproponowanej strategii komunikacji i opracowanie nowej platformy kreatywnej dla marki.
Agencja od ponad trzech lat współpracuje z Otomoto. Do tej pory odpowiadała za komunikację marki w kanałach digital i wspierała ją przy realizacji kampanii wizerunkowych. Efektem dotychczasowej współpracy jest kilkanaście nagród branżowych, w tym wielokrotnie nagradzany cykl „Prawdziwe historie”.

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.