Fundacja Hospicjum Onkologiczne i Grey Group Poland z kampanią pro bono na rzecz godnego umierania
To już trzecia odsłona ich współpracy.
Tegoroczna kampania pod hasłem “Umieram, ale jestem szczęśliwy” pokazuje, że aby godnie odchodzić, potrzebna jest bliskość innych i wsparcie - to sprawia, że jesteśmy szczęśliwi. Zasługujemy na odczuwanie szczęścia, niezależnie od czasu, jaki nam pozostał - przekonują nas twórcy kampanii.
– Możemy wesprzeć FHO wraz z kolejną, już trzecią odsłoną kampanii na rzecz zbiórki 1,5% podatku. Tak jak w poprzednich latach, chcemy pokazać, że śmierć nie jest tematem tabu i że każdy zasługuje na dobre, godne odchodzenie. W tym roku podkreślamy, że mimo świadomości końca, każdy z nas zasługuje na odczuwanie szczęścia, a jest ono możliwe, bo – jak mówimy w naszym spocie – „ktoś jest obok mnie, blisko i trzyma za rękę”. Jest obok nas mimo wszystko – dzięki działalności FHO – mówi Maciej Krawczyk, head of experience z Grey Group Poland.
W tegorocznej odsłonie spotu narratorem został znany ze srebrnego ekranu Sławomir Pacek, aktor filmowy i teatralny. Za działania komunikacyjne dla fundacji, także na zasadach pro bono, odpowiada agencja Ogilvy PR Polska, a spot udźwiękowiła Efektura. Wsparcia w zakresie planowania mediów udzieliła agencja Mindshare Poland.
To już kolejna odsłona współpracy Grey Group Poland i FHO. W zeszłych latach jej efektem były kampanie “Umieranie to podróż w nieznane” (2021) i “Spokojne umieranie” (2022), które zdobyły szeroki rozgłos.
Działania Fundacji 1,5% podatku można wesprzeć tutaj.