Radio 357 z pierwszą kampanią outdoorową
Na nośnikach sieci Ströer Media w największych aglomeracjach promowana jest specjalna, całodniowa audycja "Polski Top Radia 357", która zostanie wyemitowana na żywo 3 maja br.
– Nieprzypadkowo na pierwszą kampanię wybraliśmy właśnie “Polski Top” – naszą “flagową” audycję. 3 maja to święto w kalendarzu, ale też święto fanów polskiej muzyki. Tego dnia bardzo licznie gromadzą się oni przy głośnikach, żeby jej wspólnie słuchać. Chcemy, by było ich tego dnia jak najwięcej, bo taką audycję robimy tylko raz w roku. Liczymy, że dzięki temu odkryją swoje radio i zostaną z nami – tłumaczy Julia Kohman, odpowiedzialna w Radiu 357 za obszary marketingu i sprzedaży.
Głosowanie na trzeci “Polski Top Radia 357”, listę najważniejszych polskich utworów wszech czasów, trwa do 29 kwietnia br. na stronie top.radio357.pl. Każdy patron i patronka wspierający radio poprzez platformę Patronite.pl może oddać 75 głosów, wybierając spośród ponad 1000 propozycji. Pierwsze 100 utworów zostanie zaprezentowanych 3 maja 2023 r. w trakcie całodniowej audycji na żywo. Lista 357 utworów z największą liczbą głosów zostanie opublikowana na stronie internetowej radia po zakończeniu audycji.
Mecenasem “Polskiego Topu Radia 357” jest w tym roku Termo Organika – producent wyrobów do izolacji ze styropianu. W ub.r. mecenasem audycji był Lexus.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.