PZL z "ukraińską" kampanią dla Heyah

Hasłem "Heyah Ukraińcy!" marka należąca do T-Mobile Polska zwraca się do swoich ukraińskich klientów, informując o ofercie nielimitowanych rozmów do Ukrainy.

Kampania OOH dla marki Heyah została przygotowana przez agencję PZL i w całości zaprojektowana w języku ukraińskim. Marka komunikuje swoją najnowszą ofertę przygotowaną specjalnie dla klienta ukraińskiego, proponując zakup startera, w ramach którego dostępne są nielimitowane rozmowy do Ukrainy. Dodatkowo w aplikacji Moja Heyah można aktywować jednorazowy pakiet 500 GB, a także pięć darmowych przekazów miesięcznie do Ukrainy za pomocą usługi My Ria.

Za kreację kampanii odpowiadają po stronie agencji PZL Ivanna Vovk, graphic and motion designer, Hubert Barczak, head of design i Monika Chludzińska, project manager. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare. Materiały cyfrowe do kampanii przygotowała agencja VMLY&R, a materiały BTL agencja ARC (Grupa Publicis).

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.