Jakub Barzak - CMO Roku, Żabka - Marketerem Roku, ING Bank - Marką Roku

Redakcja "Media Marketing Polska" przyznała nagrody w corocznym raporcie "Marka i Marketer Roku".

W tegorocznej edycji raportu “Marka i Marketer Roku” redakcja “MMP” przyznała nagrody: Jakubowi Barzakowi ze Storytela – uhonorowanemu tytułem CMO Roku, Żabka Polska – Marketerowi Roku oraz ING Bankowi Śląskiemu – Marce Roku. Gratulujemy!

“To nagroda jeszcze nie za całokształt, bo laureat jest w pełni aktywny zawodowo i od ponad pięciu lat związany z tą samą firmą, ale podsumowująca ważny etap jego zawodowej aktywności, w którym zajmował stanowisko dyrektora marketingu i kreatywnego stratega Storytel w Polsce” – piszemy o nagrodzie dla Jakuba Barzaka

ING Bank Śląski to według “MMP” najsprawniej prowadzona marka bankowa w kraju. Nie tylko podąża komunikacyjnie za nowościami, ale sama wyznacza trendy.

“Żabka imponuje tempem rozwoju – ponad 9 tys. placówek w całym kraju (sklep numer 9000. uruchomiono w grudniu ub.r.) sprawia, że logo sieci sklepów jest jednym z najbardziej widocznych w całym kraju” – tak rozpoczynamy opis nagrody dla Grupy Żabka. Grupę nagradzamy także za rozwój jej dynamicznych brandów takich jak Żabka Jush i Żabka Nano.

Gratulujemy również wyróżnionym firmom i markom: 4F, Apap, Dolina Dobra, Dolina Noteci, Dr Irena Eris, HalfPrice, Oshee oraz Sanofi.

Raport ukazuje się w majowym numerze "MMP", którego okładkę prezentujemy powyżej. Za zdjęcie naszego CMO Roku dziękujemy Pawłowi Fabjańskiemu z Shootme Visual Artists.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.