Symfonia z nową kampanią wizerunkową w social mediach
Marka oprogramowania do zarządzania średnimi i małymi przedsiębiorstwami promuje się hasłem “Twoja przyszłość, nasze oprogramowanie".
– Symfonia chce być odkrywcą, nowoczesną marką, która dotrzymuje kroku użytkownikom i razem z nimi się rozwija. Bardzo zależy nam na tym, aby wspierać klientów w digitalizacji, pokazać sektorowi MŚP możliwości, jakie niesie ze sobą chociażby wdrożenie rozwiązań chmurowych. Dobrze ukierunkowana kampania pokaże użytkownikom, że jesteśmy firmą, która troszczy się o ich potrzeby i stale będzie to robić – przekonuje Magdalena Szymańska, zastępczyni kierownika działu marketingu w Symfonii.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.