Symfonia z nową kampanią wizerunkową w social mediach

Marka oprogramowania do zarządzania średnimi i małymi przedsiębiorstwami promuje się hasłem “Twoja przyszłość, nasze oprogramowanie".

Symfonia, producent oprogramowania do zarządzania średnimi i małymi przedsiębiorstwami, działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Przygotowana in-house kampania wizerunkowa “Twoja przyszłość, nasze oprogramowanie”, skupia się na inwestowaniu w rozwiązania technologiczne i rozwój kadry pracowniczej oraz skutecznej adaptacji do zmiany środowiska biznesowego.

Komunikacja będzie prowadzona w socialmediowych kanałach Symfonii (Facebook, LinkedIn, Instagram) oraz na firmowym blogu. Jej graficznym motywem przewodnim został kolaż, który Symfonia wykorzystuje zarówno w biznesie, jak i w tworzeniu wizerunku, łącząc rozwiązania chmurowe ze stacjonarnymi i budując syntezę zróżnicowanych umiejętności pracowników. Firma mocno stawia na ich rozwój – w celu podnoszenia kompetencji i reskillingu wewnątrz firmy powstała Akademia Chmury.

– Symfonia chce być odkrywcą, nowoczesną marką, która dotrzymuje kroku użytkownikom i razem z nimi się rozwija. Bardzo zależy nam na tym, aby wspierać klientów w digitalizacji, pokazać sektorowi MŚP możliwości, jakie niesie ze sobą chociażby wdrożenie rozwiązań chmurowych. Dobrze ukierunkowana kampania pokaże użytkownikom, że jesteśmy firmą, która troszczy się o ich potrzeby i stale będzie to robić – przekonuje Magdalena Szymańska, zastępczyni kierownika działu marketingu w Symfonii.

Paweł Piasecki 1036 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.