Polsat zarobił w I kw. br. 280 mln zł na reklamach
4,1% wzrostu to mniej więcej tyle ile urósł cały rynek reklamy telewizyjnej w Polsce.
Przypomnijmy, że grupa mediowa Publicis Groupe szacuje, że cały rynek reklamy telewizyjnej w Polsce urósł w pierwszych trzech miesiącach br. o 4%.
Telewizja Polsat swój udział w rynku reklamy telewizyjnej w kraju szacuje na 28,2%.
Wszystkie kanały Polsatu osiągnęły w I kwartale br. skumulowaną oglądalność na poziomie 21,9% widowni (SHR% 16-59 lat; za Nielsenem), o 1,3% mniej niż rok temu. Wszystkie kanały grupy Warner Bros. Discovery miały zaś 23,3% widowni, o 1,6% mniej niż rok. Z tzw. wielkiej trójki obronną ręką wyszła tylko państwowa Telewizja Polska (TVP), która miała 20,5% widowni i straciła jedynie 0,4%. Pozostałe kanały naziemnej telewizji zgromadziły 8,2% widowni (+0,1%), cała reszta kanałów dostępna w telewizjach kablowych i satelitarnych miała zaś w sumie 26,1% i tu był największy wzrost – o 3,2%.
Zdjęcie: Łukasz Michalczyk / Shutterstock

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.