Upfield wprowadza nowy produkt roślinny marki Rama
Ambasadorką Ramy Używaj Jak Masło jest Daria Ładocha, kulinarna ekspertka i pasjonatka zdrowego jedzenia.
Konsumenci coraz bardziej świadomie podchodzą do swojej diety, ograniczając spożywanie produktów odzwierzęcych. Wciąż rośnie zapotrzebowanie na roślinne alternatywy dla nabiału. Już 12% Polaków nie pije mleka i nie spożywa produktów mlecznych, a 40% konsumentów poszukuje alternatyw dla nabiału bazujących wyłącznie na roślinach.
Wprowadzeniu nowego roślinnego produktu towarzyszy szeroka i intensywna kampania mediowa z udziałem Darii Ładochy, ekspertki i edukatorki kulinarnej. Upfield wspiera nowość m.in. w telewizji, social mediach oraz w przestrzeni sklepów, w których pojawiają się liczne materiały POS. Zaplanowane zostały także działania PR. Realizacją projektu zajmuje się agencja Yellowcups.