72andSunny LA z kampanią dla Amazona inspirowaną recenzjami produktów

Każda z czterech reklam celebruje pomysłowość klientów Amazona i pokazuje, jak potentat e-handlu codziennie czyni ich życie lepszym i łatwiejszym.

Nowa kampania dla Amazona stworzona przez agencję 72and Sunny Los Angeles Shot obejmuje cztery spoty wyreżyserowane przez Gary’ego Freedmana. Filmy są kreatywnymi interpretacjami historii stojących za prawdziwymi opiniami klientów i zawierają cytaty z recenzji produktów zamieszczonych na Amazon.com. Kampania ruszyła 15 maja w Ameryce Północnej w telewizji, mediach cyfrowych, społecznościowych i w formacie audio na Spotify.

Bohaterem jednego z spotów (“Namiot” – kadr z filmu powyżej) jest ciężarna matka mająca już dwóch synów, których rozpiera energia. Kobieta obserwuje, jak chłopcy codziennie walczą o autonomię i przestrzeń we wspólnym pokoju. Wpada na pomysł, aby rozwiązać ten problem, zamawiając dwa oddzielne namioty na łóżka, które można łatwo kupić na Amazonie. Chłopcy tworzą swoje własne światy, a mama znajduje nieoczekiwany sposób, by zbliżyć ich do siebie.

Jak mówi Matt Murphy, dyrektor kreatywny w 72andSunny, przeczytanie tysięcy opinii klientów na Amazonie pozwoliło agencji uzyskać wgląd w to, co marka znaczy dla ludzi. Historie zawarte w recenzjach pokazały, że od samego zakupu ważniejsze jest to, co ludzie robią z kupowanymi rzeczami i jak one zmieniają ich życie.

Za produkcję spotów odpowiadało studio MJZ (Morton Jankel Zander) z Los Angeles, a za postprodukcję - Company 3 LA.

"Namiot" można obejrzeć tutaj.

Paweł Piasecki 1036 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.