Wydrych, Vukić i Botko ruszają z projektem Anystar

Narzędzie umożliwia firmom samodzielne wyszukiwanie twórców, prowadzenie i analizowanie wyników kampanii z influencerami oraz monitorowanie działań konkurencji w czasie rzeczywistym.

Na zdjęciu od lewej: Krystian Botko, Lidija Vukić, Hubert Wydrych
Na zdjęciu od lewej: Krystian Botko, Lidija Vukić, Hubert Wydrych
Anystar to według twórców pierwsza w Polsce technologia self-service do performance influencer marketingu.

Hubert Wydrych wnosi do spółki budowaną od 2017 roku bazę danych oraz narzędzie analityczne dedykowane działaniom marketingowym z influencerami na platformach takich jak Instagram, TikTok, YouTube i Twitch. Razem z Lidiją Vukić i Krystianem Botko (założyciele TalentMedia i LTTM) tworzą zautomatyzowane narzędzie do influencer marketingu typu all-in-one.

Platforma, działająca od 19 maja br. w modelu SaaS, zapewnia dostęp do 70 tys. twórców internetowych w Polsce Narzędzie jest też już dostępne na rynku czeskim, a spółka planuje rozszerzenie swojej działalności na cały region CEE.

Anystar oferuje bezpłatny okres próbny trwający 7 dni, po którym można wykupić dostęp od 999 zł miesięcznie. Marki prowadzące programy ambasadorskie z twórcami internetowymi już testują moduł CRM (creators’ relationship management) na platformie anystar.io Integracja ze sztuczną inteligencją (OpenAI) umożliwia między innymi masowe badanie opublikowanych zdjęć i wideo pod kątem rozpoznawania wzorców. Pozwala to spośród dziesiątek tysięcy influencerów szybko wyłonić tych, którzy już eksponują daną markę.

Według raportu “The State of Influencer Marketing 2023”, na dojrzałych rynkach około 70% marek wybiera do współpracy nano i mikro influencerów. 72% kampanii influencer marketingowych jest prowadzonych przez wewnętrzne zespoły firm. Serwisy typu all-in-one w Stanach Zjednoczonych dają biznesom taką możliwość. Jak wskazują założyciele Anystar, na rynkach CEE brakowało jednak pełnej bazy twórców/, którą teraz oferuje ich usługa.

Tomasz Wygnański 780 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.