Publicis Groupe Grupą Mediową Roku, 180heartbeats Jung v. Matt Agencją Reklamową Roku

Redakcja "Media Marketing Polska" przyznała swoje doroczne nagrody. W tym roku mamy też wyróżnienia dla 15 agencji.

Redakcja “Media Marketing Polska” przyznała tytuł Grupy Mediowej Roku Publicis Groupe. Jak uzasadnia w corocznym raporcie “Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, Spark Foundry, Starcom i Zenith zasłużyły na jedyną tegoroczną nagrodę dla agencji mediowych przede wszystkim z trzech powodów: przetargowej skuteczności, znaczących wzrostów revenue i bardzo dobrych wyników badań Kantara. Nota bene wyniki badań od dłuższego czasu mogą być dla tych agencji powodem do dumy. Biznesowo ostatnie miesiące były fenomenalne dla całej grupy Publicis.

W tym roku redakcja “MMP” przyznała jeszcze jedną nagrodę główną – tytuł Agencji Reklamowej Roku, który trafił do 180heartbeats Jung v. Matt. Jak czytamy, 180heartbeats +Jung v. Matt od lat w niezwykły sposób łączy znakomitą kreację z zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi. W minionym roku agencja po raz kolejny udowodniła, że umie i lubi wspierać marki, a tworzone przez nią projekty są nowatorskie, odważne i zapadają w pamięć.

Wyróżnienia dla domów mediowych powędrowały w tym roku do: Dentsu Media & Performance (Carat, Dentsu X, IProspect), MediaHub, PHD, UM i Wavemakera. Z kolei wyróżnienia dla agencji reklamowych trafiły do: 19 Południka, 2012 Agency, Cut The Mustard, DDB Warszawa, Dentsu Creative (Dentsu Creative, Red8 Advertising), Heart&Brain, Madogz, Plej, Publicis Worldwide Poland i PZL.

Badanie zostało przeprowadzane przez firmę Kantar Polska SA metodą wywiadów telefonicznych w dniach 3 marca – 12 kwietnia 2023 r. oraz 25 kwietnia – 9 maja 2023 r. Próbę wyjściową do badania stanowi połączenie list klientów wypełnianych przez agencje i przekazywanych “MMP”. Lista ta każdego roku jest aktualizowana. W ostatnim badaniu próba wyjściowa wynosiła 2609 osób.

Nagrody i wyróżnienia zostały przyznane podczas dorocznej Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych, która odbyła się 24 maja w Małej Warszawie przy ul. Otwockiej 14.

118-stronicowy raport "Agencje i Domy Mediowe" jest już do nabycia w postaci pliku PDF w naszym sklepie.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.