Znamy zwycięzców Performance Marketing Diamonds EU 2023

W piątej edycji konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej tytuł Agency of the Year ponownie trafił do SalesTube, statuetka Brand of the Year do Decathlonu, a Grand Prix po raz pierwszy otrzymała agencja Cube Group.

Performance Marketing Diamonds EU 2023, organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, to jedyny międzynarodowy konkurs w Polsce, w którym jury docenia kampanie performance marketingu i afiliacji realizowane zarówno na rodzimym, jak i europejskim rynku.

Uczestnicy mogli w tym roku zgłaszać swoje kampanie w 15 kategoriach. Zostały podzielone na cztery bloki tematyczne: Performance & Affiliate, Content Performance, Creative Performance i Strategy Performance. Jury złożone z ekspertów branży marketingowej i e-commerce nominowało 49 najlepszych kampanii. Tytuł Agencji Roku ponownie trafił do SalesTube. Statuetka Marka Roku trafiła do Decathlonu, a Grand Prix po raz pierwszy otrzymała agencja Cube Group. Nagrody w kategoriach głównych otrzymały TiM (kampania roku B2B) i Cube Group (kampania roku B2C).

W bloku Performance & Affiliate nagrodzono: Sales & More i Eurosport Extra za najskuteczniejszą kampanię krótkoterminową, Decathlon za najskuteczniejszy program afiliacyjny, Empik za najbardziej efektywną kampanię sprzedażową i Sempai za najlepsze efekty w sytuacji kryzysowej. W bloku Creative Performance nagrody powędrowały do Wyjątkowy Prezent, SalesTube i Labcon (najbardziej kreatywna kampania digitalowa), InPost (najbardziej kreatywna kampania omnichannel) oraz Orange, SalesTube i Value Media (najbardziej kreatywna kampania mobilna). W bloku Content Performance nagrody otrzymały firmy: Tradedoubler (najbardziej efektywne treści dostarczane przez strony trzecie), Cube Group (najbardziej efektywna kampania SEO), Content House, Deva Group i Tauron (najbardziej efektywne treści skierowane do konsumenta). W bloku Strategy Performance nagrodę za najlepszą kampanię dla ekspansji międzynarodowej otrzymało Sinsay i Tradedoubler, za najskuteczniejszą kampanię niskobudżetową – iCEA, a za najskuteczniejszą kampanię w mediach detalicznych – SalesTube i Value Media.

W trakcie finałowej gali, która odbyła się 25 maja w Mokoto Events w Warszawie, wręczono również nagrodę e-commerce Champion 2023. Otrzymał ją Łukasz Szymula – country manager CEE & Poland w Tradedoubler Polska – za szczególne osiągnięcia w performance marketingu.

"Media Marketing Polska" jest partnerem medialnym konkursu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.