Labcon z kampanią dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki [wideo]

Labcon jest autorem wszystkich spotów, odpowiada za działania kreatywne, PR oraz współpracę z liderami opinii, celebrytami i influencerami.

Z okazji Dnia Matki sześć znanych kobiet - Asia Opozda, Zosia Zborowska, Marysia Winiarska, Edyta Pazura, Kasia Sokołowska i Monika Mrozowska - wzięło udział w spocie Stowarzyszenia Otwarte Klatki, w którym zwracają uwagę na los zwierzęcych mam oraz ich dzieci, które cierpią w hodowli klatkowej. W ten sposób zachęcają do podpisania petycji do Ministra Rolnictwa. To druga odsłona kampanii “Jednym Głosem”, której autorem jest agencja Labcon (Group One).

Labcon jest autorem wszystkich spotów, odpowiada za działania kreatywne, PR oraz współpracę z liderami opinii, celebrytami i influencerami. Produkcją spotu zajęła się agencja Media Ready. Autorką zdjęć do głównej odsłony kampanii jest fotografka Marta Wojtal. Autorem sesji zdjęciowej dedykowanej mamom jest Łukasz Dziewic. Działaniami mediowymi, w tym pozyskaniem powierzchni pro bono na potrzeby kampanii społecznej, zajęło się Value Media.

Zobacz też: Kampania "Jednym głosem" wzywa do "zakończenia epoki klatkowej".

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.