InMusicLocated umożliwi lokowanie produktów w teledyskach

To nowy projekt biznesowy Kevina Mgleja, autora piosenek i producenta muzycznego, założyciela i właściciela House of Hype.

Założona przez Kevina Mgleja platforma InMusicLocated agreguje dane na temat zbliżających się premier oraz możliwości lokowania marek w utworach fonograficznych i audiowizualnych. Oferuje kompleksową usługę lokowania, od koncepcji przez negocjacje i zawarcie umowy po samą realizację. InMusicLocated ma łączyć wytwórnie muzyczne z agencjami marketingowymi, znacząco usprawniając ich współpracę. Przedstawiciele agencji – po wykupieniu miesięcznej subskrypcji – mogą korzystać z obszernej wyszukiwarki briefów, na której zgromadzone są zaplanowane do realizacji projekty artystów z polskich wytwórni. – Na razie skupiamy się na rynku polskim, ale w długofalowej strategii biznesowej zakładamy ekspansję kontynentalną – mówi prezes InMusicLocated.

Kevin Mglej, producent muzyczny i autor tekstów piosenek, ma na koncie współpracę m.in. z Justyną Steczkowską i Roksaną Węgiel. Znany również jako założyciel i właściciel firmy House of Hype (digital i influencer marketing, social media, organizacja eventów), jest ponadto członkiem zarządu wytwórni Unity Records oraz współzałożycielem platformy edukacyjnej Nauczeni.pl (korepetycje online).

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.