Żabka Jush zachęca, by zamawiać do domu i w plener
Kampania wizerunkowa pod hasłem "Zamawiaj tam, gdzie się dzieje! Do domu i w plener" potrwa do końca sierpnia. Towarzyszy jej aktywacja konsumencka.
- Działaniami podkreślamy DNA naszej marki, którą zbudowaliśmy będąc przede wszystkim jak najbliżej użytkowników. Dlatego zapraszamy ich do uczestniczenia w przygotowanej przez nas miejskiej aktywacji. Pod kodami i hasłami czekają na nich liczne promocje, a szukanie kodów zniżkowych to sposób na nudę i aktywne spędzanie lata w mieście - mówi Kamil Bąkowski, marketing & e-commerce director w Lite e-Commerce.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja reklamowa PZL, zakupem mediów zajęła się agencja Zenith, a zdjęcia wykonała Zuza Krajewska, dla której to kolejna współpraca z Żabką Jush.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.