Dorota Haller pokieruje marketingiem Honor Polska
Wcześniej, od 2017 r., kierowała w Polsce marketingiem Huawei.
Honor był niegdyś marką należącą do Huawei. Po nałożeniu przez Stany Zjednoczone w 2019 r. embarga na Huawei (przez co na jego telefonach brakuje aplikacji Google, a to spowodowało spadek popularności) koncern sprzedał w 2020 r. Honor innej chińskiej firmie – Shenzhen Zhixin New Information Technology.
Haller niedawno rozstała się z polskim oddziałem chińskiego koncernu technologicznego Huawei, w którym kierowała marketingiem od jesieni 2017 r. Po awansie w 2022 r. zajmowała pozycję wiceprezes marketingu na region Europy Środkowej i krajów nordyckich w Huawei CBG (Huawei Consumer Business Group), czyli tej części koncernu, która zajmuje się produktami konsumenckimi (smartfony, tablety, komputery, smartwatche itp.). Oprócz nich Huawei dostarcza sprzęt sieciowy m.in. operatorom telekomunikacyjnym.
Przychody netto ze sprzedaży Huawei Polska w 2022 r. wyniosły 2,85 mld zł (wzrost o 20%). W 2018 r. firma miała 3,8 mld zł przychodów i była największym dostawcą smartfonów na naszym rynku. Ogółem więc obroty zmalały o ok. 1 mld zł rocznie, ale zahamowanie 3-letniego okresu spadków i odwrócenie trendu, jeśli okaże się trwałe, będzie sukcesem. Wzrost obrotów Huawei Polska zawdzięcza jednak.… Czechom. W 2020 r. przychody w Polsce wyniosły 2,17 mld zł, a w Czechach (którymi zarządza z polskiego oddziału) – 205 mln zł. W zeszłym roku przychody w Polsce wyniosły 1,16 mld zł, natomiast w Czechach – 1,1 mld zł.
Do Huawei Dorota Haller przeszła z firmy Medicover, gdzie pełniła funkcję dyrektora ds. marketingu i komunikacji. Wcześniej związana była z branżą finansową – piastowała stanowiska zarządzające w AASA Polska SA i Bank BNP Paribas. Pracowała też jako dyrektor marketingu, produktu i komunikacji w Polskich Liniach Lotniczych LOT.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.