Maybelline New York z pierwszą wirtualną ambasadorką

Mascarę Falsies Surreal obok globalnej ambasadorki modelki Gigi Hadid po raz pierwszy w historii marki promuje wirtualna ambasadorka May.

Maybelline New York (L’Oréal Polska) rozpoczyna największą w tym roku kampanię na polskim rynku i w krajach bałtyckich.Rozszerzając swoją ofertę tuszów, tym razem marka proponuje kobietom surrealistyczny efekt na rzęsach: 10 razy większą objętość plus 36-procentowe wydłużenie rzęs. - Można powiedzieć, że Falsies Surreal przenosi nas zupełnie w inny wymiar. Wprowadzając na rynek produkt tak surrealistyczny, pomyśleliśmy, że połączymy świat realny i wirtualny. Dlatego w naszej kampanii mamy dwie bohaterki, które łączą te światy: awatarkę May, a obok niej naszą dotychczasową ambasadorkę, modelkę Gigi Hadid – mówi Katarzyna Getmanchuk, brand manager Maybelline New York w L’Oréal Polska.

Kampania skoncentruje się na digitalu – przewidywany zasięg 15- i 6-sekundowych spotów wideo to 8 milionów. Po raz pierwszy na ulicach polskich miast obok tradycyjnych nośników pojawią się citylighty Maybelline New York wykonane w innowacyjnej technice druku soczewkowego. W weekend 24-25 czerwca w warszawskim centrum handlowym Arkadia, przy salonie Sephora, zaplanowano specjalną strefę z surrealistycznymi atrakcjami. Odwiedzający to miejsce będą mogli wcielić się w awatara i znaleźć się na wielkim billboardzie 3D wyświetlanym na zewnątrz galerii. Dodatkowo w wybranych
galeriach handlowych i lokalizacjach w całej Polsce pojawią się flagi i animacje 3D, a w drogeriach staną innowacyjne holoboxy. W sumie w ramach działań OOH zaplanowano dotarcie do 10 milionów kontaktów. Zorganizowano także największą wysyłkę mascary Falsies Surreal do dziennikarzy i influencerów – przetestuje ją aż 1200 osób.

Agencja MullenLowe Warsaw odpowiadała za kreatywną adaptację globalnej platformy komunikacyjnej na potrzeby tej kampanii. Influencerów zaangażowała agencja JU. Koordynacją social media marki zajmuje się agencja 121PR. Wysyłkę kreatywną koordynuje Wholly. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.