121 nominacji w konkursie Golden Arrow

Nagrodzonych poznamy na gali 22 czerwca.

Jury konkursu Golden Arrow 2023 nominowało 121 prac. Jurorzy w tym roku obradowali pod przewodnictwem Izabeli Głodek – dyrektor marketingu Carlsberg Polska. Po raz pierwszy w historii konkursu liczące ponad 30 osób jury było podzielone na trzy wyspecjalizowane grupy robocze. Jeżeli chodzi o kategorie, to najważniejszą nowością w tym roku była kategoria specjalna Pomoc Ukrainie. Pełna lista nominowanych dostępna jest na stronie: https://goldenarrow.pl/2023-nominowani/, a zwycięzców poznamy na gali 22 czerwca w warszawskim hotelu Verte.

Konkurs Golden Arrow jest organizowany przez VFP Communications, wydawcę miesięcznika “Media Marketing Polska”, oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.