Wavemaker uruchamia Warsaw Center of Excellence pod kierunkiem Jakuba Komorowskiego
Optymalizacja inwestycji w obrębie globalnych platform, poszukiwanie innowacji w obrębie kampanii digitalmarketingowych i koordynacja działań prowadzonych na różnych rynkach stanowią centrum nowej usługi Wavemakera.
Warszawski oddział Wavemakera w takiej formule współpracuje już z licznymi markami, m.in. Colgate-Palmolive, Huawei, Honor czy Hill’s.
Jakub Komorowski, szef Warsaw Center of Excellence, ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży mediów i reklamy. Z Wavemakerem (wcześniej Maxusem) jest związany od 2007 r., gdzie przeszedł kolejne szczeble kariery – od media plannera, przez group account directora, po regional business unit directora. W Warsaw Center of Excellence wykorzysta wieloletnie doświadczenie w tworzeniu hubów dla regionalnych marek, a także rozbudowaną bazę narzędzi do planowania i optymalizacji międzynarodowych kampanii.

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.