ForYou Summit TikToka po raz pierwszy w Warszawie

Konferencja odbywająca się dziś w Warszawie jest największym wydarzeniem biznesowym TikToka w regionie Europy Środkowej i jednym z największych w Europie.

Motywem przewodnim tegorocznego ForYou Summit, konferencji organizowanej przez TikToka w Warszawie, jest hasło “Entertainment that drives impact”. W całodniowym wydarzeniu 14 czerwca uczestniczy ponad 500 gości z ponad 10 krajów Europy.

Honorowym gościem tegorocznej edycji konferencji jest David Shing – futurysta, cyfrowy prorok, przedsiębiorca, od prawie czterech lat prowadzący własną firmę Shingy, a wcześniej związany m.in. przez prawie dekadę z AOL, a także z firmami Verizon i Oath. Shing specjalizuje się w doradzaniu klientom, jak zwiększać wartość marki z wykorzystaniem wyjątkowych możliwości stwarzanych przez technologie cyfrowe, społecznościowe i mobilne. Na konferencji opowie m.in. o wzajemnym oddziaływaniu TikToka i kultury popularnej, a także wielkich ideach stanowiących fundamenty słynnych kampanii marketingowych.

– Rozrywka, motyw przewodni tegorocznego #ForYouSummit ma kolosalny wpływ na postawy konsumenckie. Na TikToku treści są dobierane na podstawie tego, co nasza społeczność uważa za zabawne, więc przyciągają uwagę i budują zaufanie. Czterech na dziesięciu użytkowników TikToka twierdzi także, że czynnik „bycia podniesionym na duchu”, czyli wprost zostanie rozbawionym, pozytywnie nastrojonym, jest kluczem do zmotywowania ich do dokonania zakupu – podkreślając znaczenie, jakie dla marek ma łączenie kreatywności i radości jako kluczowych składników w osiąganiu bezpośrednich wynikówmówi Liv Sandberg, general manager, Global Business Solutions, TikTok Central Europe & Nordics, która także będzie uczestniczyć w konferencji.

Jak podkreśla Rafał Drzewiecki, country manager TikToka na Europę Środkową, jeden na trzech użytkowników platformy jest otwarty na zakupy bezpośrednio przez TikToka, dlatego że widzi tam zabawny, kreatywny kontent. – Dlatego tak wiele miejsca poświęcimy dobrym praktykom, ciekawym kampaniom i wniknięciu przez marki w świat społeczności TikToka – mówi Drzewiecki.

W programie wydarzenia znajdą się dyskusje panelowe z twórcami oraz reprezentantami świata biznesu, mediów i rozrywki poświęcone ich doświadczeniom z budowania obecności na TikToku. W rozmowie prowadzonej przez Paulę Kornaszewską, szefową działu operacji TikToka na CEE, wezmą udział: Marlena Jezierska, head of digital marketing i director of podcast w Polsacie, Filip Szuksztul, twórca kanału filsoon.tv oraz prezenter telewizyjny Krzysztof Ibisz, który właśnie dołączył do TikToka. Z kolei w panelu dyskusyjnym na temat wspólnych punktów między TikTokiem, sportem i biznesem pojawią się: Joanna Ogórek, head of marketing w Lamborghini, Łukasz Gikiewicz, były piłkarz, komentator i ekspert telewizyjny, Maciej Kawulski, współzałożyciel polskiej federacji KSW oraz Bartosz Ostałowski, jedyny na świecie kierowca zawodowy i drifter, który prowadzi samochód za pomocą stóp.

Paweł Piasecki 999 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.