"Pismo" rusza z pierwszą kampanią wizerunkową

Na pytanie dlaczego czytają "Pismo" i co sprawia, że chcą polecać je innym, odpowiadają: Adam Bodnar, Sylwia Chutnik, Joanna Gutral, Paulina Górska, Małgorzata Halber, Marta Niedźwiecka, Artur Kurasiński, Daniel Petryczkiewicz i Tomasz Stawiszyński.

W pierwszej kampanii wizerunkowej “Pisma” pojawiają się m.in. były rzecznik praw obywatelskich Adam Bodnar, który ceni w miesięczniku dziennikarstwo najwyższej jakości, pisarka i działaczka społeczna Sylwia Chutnik, której „Pismo” pozwala zwolnić tempo, oraz twórca internetowy i przedsiębiorca Artur Kurasiński, który traktuje ja jako dobrą inwestycję w siebie. W kampanii można zobaczyć i usłyszeć autorkę esejów i felietonów drukowanych w „Piśmie” – Karolinę Lewestam oraz redaktorkę naczelną Magdalenę Kicińską, nagrodzoną przez redakcję “MMP” w ostatnim raporcie “Wydawcy”. Obie opowiadają o tym, dlaczego tworzą „Pismo”. Wszystkie osoby biorące udział w kampanii udzieliły swojego wizerunku pro bono.

Na potrzeby kampanii, która rusza 19 czerwca i potrwa do końca br., powstały m.in. dwa 30-sekundowe spoty ze wspólnym przesłaniem “Czytaj, słuchaj, dziel się”. Działania realizowane są głównie online – we własnych kanałach na platformach społecznościowych, wsparte reklamą wideo na YouTube, graficzną w Google Ad Network oraz na Facebooku i Instagramie. Za koncepcję, nagrania i produkcję materiałów wideo oraz media plan kampanii odpowiada Performance Media, która wsparła Fundację Pismo pro bono.

– Kampanią chcemy dotrzeć do nowych osób, które jeszcze nie znają „Pisma”, a dla których ważne jest poznanie i zrozumienie zjawisk wpływających na naszą codzienność i kształtujących przyszłość. Chcemy trafić do osób, które lubią nie tylko czytać, lecz także słuchać. Dlatego staramy się podkreślić w kampanii zarówno różnorodność naszych treści, jak i wielość formatów, w jakich nasz magazyn jest dostępny. Na czas kampanii przygotowaliśmy bardzo atrakcyjną ofertę na prenumeratę z dostępem online w miesięcznej subskrypcji – zapewnia Kalina Wyszyńska, szefowa marketingu i sprzedaży „Pisma”.

– Zamiast wsłuchiwać się we własne słowa, o to dlaczego warto czytać „Pismo”, zapytaliśmy osoby, które są naszymi czytelniczkami, sympatykami, autorkami. A równocześnie osobami publicznymi, których wiedza, doświadczenie i zaangażowanie są ważne dla naszych czytelników i czytelniczek. Nie kazaliśmy im odczytywać przygotowanych przez nas haseł reklamowych. Poprosiliśmy, by usiedli przed kamerą i podzielili się swoimi wyobrażeniami o tym, czym dla nich jesteśmy, dlaczego nas słuchają, czytają i subskrybują – dodaje Piotr Nesterowicz, prezes Fundacji Pismo, wydawca magazynu „Pismo”.

Paweł Piasecki 999 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.