Kampania społeczna #TataTeżCzyta na dworcach PKP [wideo]
Oprócz działań na nośnikach OOH w Warszawie, Poznaniu i Katowicach na akcję składają się też broszura i strona www.
– Cieszy nas wsparcie PKP, które udostępniło nam swoje przestrzenie reklamowe do pokazania akcji #TataTeżCzyta na głównych dworcach kolejowych w Polsce. To doskonałe miejsca, żeby w skuteczny sposób zachęcić ojców, dziadków czy opiekunów do czytania książek. To właśnie stąd tysiące dzieci ruszą na swoje wymarzone wakacje z rodzicami lub obozy czy kolonie – mówi Katarzyna Konopka, koordynatorka projektu #TataTeżCzyta z ramienia Fundacji Powszechnego Czytania.
Patronat honorowy nad akcją objęła Biblioteka Narodowa, a wspierają ją znani i lubiani ojcowie: muzyk Krzysztof Zalewski, autor profilu „Who’s Your Daddy” na Instagramie (220 tys. obserwujących) Łukasz Dominiak, dziennikarz sportowy oraz zawodnik taekwondo i MMA Łukasz “Juras” Jurkowski, a także szef ekipy remontowej z emitowanego w Polsacie programu „Nasz nowy dom” Wiesław Nowobilski. W akcję włączyła się również Anna Lewandowska.
Inicjatorami kampanii są Fundacja Powszechnego Czytania i działające od 2007 r. wydawnictwo Tatarak specjalizujące się w książkach dla dzieci i młodzieży.