Cannes Lions: sześć Lwów dla projektu Mastercard i McCann
13 nominacji i pierwsze sześć statuetek dla projektu Mastercard i McCann to jeden z największych sukcesów polskiej branży marketingowej w tym prestiżowym konkursie.
- Złoty Lew w kategorii Direct - Reakcja w czasie rzeczywistym
- Złoty Lew w kategorii PR - Sponsoring i partnerstwo marek
- Srebrny Lew w kategorii Direct - Usługi konsumenckie / Business to Business
- Brązowy Lew w kategorii Direct - Kampania na jednym rynku
- Brązowy Lew w kategorii Creative Data - Integracja danych
- Brązowy Lew w kategorii PR - Reakcja w czasie rzeczywistym
Platforma GdzieZamieszkac.com stworzona przez Mastercard pomaga obywatelom Ukrainy w świadomym wybraniu miejsca do życia w Polsce. McCann jest współautorem koncepcji platformy, jednocześnie odpowiadając za opracowanie strategii, kreację i realizację całej kampanii. Przy projekcie współpracowały także Grupa Morizon-Gratka i Ukraiński Dom (patronat merytoryczny). Doceniono go za kreatywność i innowacyjność oraz realny wpływ na poprawę sytuacji obywateli Ukrainy w Polsce. Za komunikację PR projektu odpowiada agencja Solski PR.
Ogilvy z kampanią “Buy my Cancer”, którą przygotowano dla fundacji Alivia, może pochwalić się Brązowym Lwem w kategorii media.
Projekt Mastercard wciąż ma szanse na statuetki w pięciu innych kategoriach, w tym najważniejszej - Titanium. Wszystko rozstrzygnie się wieczorem 23 czerwca. Wczoraj ogłoszono też, że kampania “My First Poison” przygotowana przez FCB&theMilkman dla marki Clovin znalazła się na dwóch short-listach.
Na LinkedIn i Facebooku “Media Marketing Polska” można śledzić relację z festiwalu Cannes Lions, którą prowadzą Dagmara Witek-Kuśmider, Bartosz Jeglejewski, Tomek Ziemiański z Publicis Worldwide Poland.
Współpraca: Paweł Piasecki

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.