Cannes Lions: McCann i Mastercard z kolejnym Lwem
Dziś (23 czerwca) zostaną ogłoszone wyniki w kategoriach Good oraz Titanium.
UPDATE z godz. 21: Jest Tytanowy Lew dla tego projektu!
Czwartego dnia festiwalu Cannes Lions agencja McCann została nagrodzona Srebrnym Lwem w kategorii brand experience & activation. Nagrodę przyznano za kampanię “Where to Settle” ("Gdzie zamieszkać?") przygotowaną dla Mastercard. To już siódma statuetka dla tego projektu w Cannes.
Dziś zostaną ogłoszone wyniki w kategorii Good, gdzie o statuetki powalczą agencje McCann i FCB&theMilkman. Przypomnijmy, że McCann jest również na short-liście w kategorii Titanium.
Na LinkedIn i Facebooku “Media Marketing Polska” można śledzić relację z festiwalu Cannes Lions, którą prowadzą Dagmara Witek-Kuśmider, Bartosz Jeglejewski, Tomek Ziemiański z Publicis Worldwide Poland.
Komentarze
Artykuły powiązane