Cannes Lions: McCann i Mastercard z kolejnym Lwem

Dziś (23 czerwca) zostaną ogłoszone wyniki w kategoriach Good oraz Titanium.

Fot. Mastercard / LinkedIn.com
Fot. Mastercard / LinkedIn.com
UPDATE z godz. 21: Jest Tytanowy Lew dla tego projektu!

Czwartego dnia festiwalu Cannes Lions agencja McCann została nagrodzona Srebrnym Lwem w kategorii brand experience & activation. Nagrodę przyznano za kampanię “Where to Settle” ("Gdzie zamieszkać?") przygotowaną dla Mastercard. To już siódma statuetka dla tego projektu w Cannes.

Dziś zostaną ogłoszone wyniki w kategorii Good, gdzie o statuetki powalczą agencje McCann i FCB&theMilkman. Przypomnijmy, że McCann jest również na short-liście w kategorii Titanium.

Na LinkedIn i Facebooku “Media Marketing Polska” można śledzić relację z festiwalu Cannes Lions, którą prowadzą Dagmara Witek-Kuśmider, Bartosz Jeglejewski, Tomek Ziemiański z Publicis Worldwide Poland.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.