Performics - Digitalową Agencją Roku, Albedo Marketing - Agencją Marketing Services Roku
22 czerwca rozstrzygnięto też konkurs Golden Arrow - przyznano 21 nagród głównych i 2 nagrody specjalne.
Wyróżnienia w kategorii digital trafiły do BeDigital (Agencja z klasą), ContentHouse (Agencja do zadań specjalnych), Mint Media (Śmiały gracz), SalesTube (Mistrzowie efektywności) i SEOgroup (Nowy styl biznesu).
Tytuł Agencji Marketing Services Roku przyznano Albedo Marketing. Jak czytamy w raporcie: „Był to doskonały rok dla tej agencji. Coraz szersza oferta usług, projekty międzynarodowe, coraz silniejsza digitalizacja. Do tego świetne wyniki biznesowe”.
Wyróżnienia w tej kategorii trafiły do Human2Human (Nowoczesność w DNA), LVL Up Media (Moc specjalizacji), NAV Agency (W stronę 360 stopni) i Smolar (Partner dla najlepszych).
Nagrodom i wyróżnieniom towarzyszy doroczny raport „Agencje marketing services i digital”, który ukaże razem z numerem 7-8/2023 magazynu „Media Marketing Polska”. Raport będzie dostępny w sklepie internetowym wydawcy (sklep.media.com.pl).
Nagrody i wyróżnienia agencyjne wręczono wczoraj podczas uroczystej gali w warszawskim hotelu Verte.
Przyznano również dwie nagrody specjalne (dla agencji Madogz oraz dla teamu Avon i Great Minds – Garden of Words Group) oraz 35 wyróżnień.
Pełną listę nagrodzonych i wyróżnionych oraz szczegóły na temat tegorocznej edycji Golden Arrow można znaleźć tutaj.
Konkurs Golden Arrow istnieje od 2006 r. Co roku jury konkursowe bierze pod lupę narzędzia, innowacyjność i efekty największych zrealizowanych kampanii. Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Organizatorami konkursu są “Media Marketing Polska” (VFP Communications Ltd.) oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.