Łukasz Kowalski nowym prezesem Rady Reklamy

Nowy skład osobowy organizacji został wybrany na dwuletnią kadencję.

Mat. prasowy Rady Reklamy
Mat. prasowy Rady Reklamy
Walne zebranie członków Rady Reklamy wybrało nową obsadę organów związku. Organizacją pokieruje Łukasz Kowalski (na zdjęciu), zastępca dyrektora zarządzającego MSL. Wybrano również członków zarządu, rady nadzorczej oraz Komisji Etyki Reklamy.

Nowy skład osobowy organizacji został wybrany na dwuletnią kadencję spośród firm i organizacji zrzeszonych bezpośrednio i pośrednio w Radzie Reklamy. Nadchodząca kadencja obfitować będzie w nowe inicjatywy – projekty, szkolenia, webinaria dla członków, arbitrów oraz dla szerszego rynku. Pierwszą z nich jest projekt GenEtyczni – laboratorium wiedzy, doświadczeń i kompetencji, które ma przybliżać tematykę etyki w reklamie i marketingu, kolejnemu pokoleniu profesjonalistów w tej dziedzinie.

W skład nowego zarządy Rady Reklamy wchodzą: Łukasz Kowalski, MSL – jako prezes zarządu, Robert Wielgo, IAB Polska, Małgorzata Węgierek, Havas Media Group, Aleksandra Przeździecka, Warner Bros. Discovery, Bartłomiej Morzycki, Browary Polskie, Małgorzata Skonieczna, Pepsico.

W skład rady nadzorczej Rady Reklamy wchodzą: Sylwia Palmowska – Stusińska, Procter & Gamble Polska, Iwona Jacaszek-Pruś, Kompania Piwowarska, Anna Lubowska, Beata Rożek, Mars Polska, Włodzimierz Schmidt, IAB Polska.

Katarzyna Kacprzak 690 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.