"Trasoumilacze": Otomoto zachęca do odstawienia elektroniki w podróży
Akcja “Trasoumilacze “ ruszyła 16 lipca, a jej ambasadorką jest Natalia Kukulska
Akcja “Trasoumilacze “ ruszyła 16 lipca, a jej ambasadorką jest Natalia Kukulska - wokalistka, spędzająca wiele godzin w podróży podczas tras koncertowych i zaangażowana w promowanie dobrych wzorców mama. Kukulska tłumaczy zasady każdej z 6 gier w krótkich filmach dostępnych na YouTube, mediach społecznościowych Otomoto oraz w kanale marki na Spotify. Spoty z instrukcją gier czytaną przez ambasadorkę akcji będą emitowane do końca wakacji w największych stacjach radiowych - m.in. RMF FM, RMF Maxx, Radio Zet, Antyradio, Radio Złote Przeboje czy Eska. Wszystkie gry wraz z opisami ich przebiegu dostępne są także w zakładce “Trasoumilacze” na Motopedii. Ponadto Spoty wideo z udziałem Natalii Kukulskiej będą emitowane na ekranach w pociągach PKP Intercity - Flirt, obsługujących połączenia na wakacyjnych trasach w ramach kategorii IC. Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja Madogz.
- Ruszając z wakacyjną akcją “Trasoumilacze” chcemy zwrócić uwagę, że czas podczas podróży można spędzić naprawdę kreatywnie, zachowując nie tylko bezpieczeństwo podczas jazdy - poprzez przestrzeganie przepisów, zapinanie pasów i korzystanie z fotelików dla dzieci, a także zachowując cyfrowy detoks. W gry słowne mogą zaangażować się wszyscy pasażerowie i kierowca, bez konieczności ciągłego zerkania w ekran smartfona. Jestem przekonany, że wspólna zabawa, do której zaprasza Natalia Kukulska sprawi, że wspólne podróże staną się jeszcze przyjemniejsze, a godziny spędzane w trasie miną błyskawicznie - mówi Łukasz Juskowiak, head of marketing, Otomoto.
Badania mówią, że tablety i smartfony coraz częściej trafiają w ręce najmłodszych. Według danych z raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej z zeszłego roku dzieci otrzymują swój pierwszy smartfon najczęściej w wieku 7-10 lat. Z kolei według raportu “Brzdąc w sieci - zjawisko korzystania z urządzeń mobilnych przez dzieci w wieku 0-6 lat” dzieci zaczynają kontakt z elektroniką średnio tuż po ukończeniu drugiego roku życia.