Paweł Modzelewski managing partnerem w Bluecloud Interactive

Ze spółką rozstają się Łukasz Janowski, dotychczasowy managing director, i Piotr Nogal, dotychczasowy chief experience officer. Jednocześnie przestają być jej udziałowcami.

Bluecloud Interactive to multidyscyplinarna agencja obecna na rynku od 2018 r. Agencja specjalizuje się w kampaniach zintegrowanych obejmujących experience marketing i kampanie digitalowe ze szczególnym uwzględnieniem web designu – UX/UI, web developmentu, buzz marketingu, social mediów, wideo marketingu i influencer marketingu. Bluecloud Interactive wspólnie z Loyalty Point, LVL UP Media oraz Data Science Logic tworzy grupę Data Science House.
Z początkiem lipca stanowisko managing partnera w Bluecloud Interactive objął Paweł Modzelewski, który dotychczas pełnił rolę head of Havas Play. Paweł Modzelewski odpowiadać będzie za rozwój strategiczny firmy, budowanie relacji biznesowych z klientami oraz nadzorowanie wewnętrznych procesów agencyjnych. Nowy managing partner ma pomóc w jeszcze lepszym rozwoju oferty contentowej agencji. Ma za sobą 17 lat doświadczenia w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych – głównie opartych na kanałach cyfrowych. Współtworzył strategie dla wiodących marek w swoich kategoriach, m.in. Samsung, McDonald’s, T-Mobile, Mentos, Coca-Cola. Wiele z nich nagrodzonych zostało w konkursach branżowych: Effie Awards, Golden Arrow, Media Trendy oraz Innovation Award.
– Moim celem jest praca nad jeszcze bardziej spójnym dostosowaniem ekosystemu rozwiązań do stale zmieniających się potrzeb naszych klientów. Nie bez znaczenia jest to, że bycie challengerem na rynku zawsze niesie ze sobą ciekawe wyzwanie – komentuje swoją rolę w Bluecloud Interactive Modzelewski.
Dołączenie Modzelewskiego do zespołu Bluecloud Interactive pomoże także w jeszcze większej integracji między spółkami, z którymi agencja współtworzy grupę Data Science House, uzupełniając swoim doświadczeniem kompetencje potrzebne do synergii spółek. – Cieszę się, że razem z pozostałymi spółkami z grupy będziemy mogli pogłębić współpracę z obecnymi klientami w obszarze komunikacji digitalowej. Jednocześnie jestem przekonany, że wspólna oferta, wynikająca z synergii działań grupy, pozwoli stworzyć unikatową wartość dla nowych klientów – mówi Paweł Modzelewski.

Tomasz Wygnański 783 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.