Startują zgłoszenia do YouTube Works Awards 2023

Konkurs, organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem, po raz trzeci wyłoni najbardziej kreatywne i efektywne kampanie wideo w Polsce. Projekty można zgłaszać do 15 września na stronie konkursu.

Wśród zeszłorocznych laureatów znalazły się m.in. kampanie “Sobel x Sanah: Cześć, jak się masz?” Mastercard Music czy “Robin Hood i Szmaragdowy Król” Storytel. Grand Prix powędrowało do kampanii “Jestem kobietą” marki Yes, która zwyciężyła też w dwóch innych kategoriach.

Jury złożone z 28 specjalistów i specjalistek z branży marketingowej oraz niezależnych twórców i twórczyń nagrodzi kampanie w 6 kategoriach:

“Unskippable” Creative - Kampanie wyróżniające się wciągającą historią przedstawioną w nietuzinkowy sposób, zrealizowane w ramach jednej innowacyjnej strategii;\

Ingenious Insight - W tej kategorii szczególnie liczą się odkrywczość i prawdziwość zawartych w strategii insightów, ich integracja z marką, dopasowanie do grupy docelowej i wykorzystanie narzędzi YouTube;

Action Driver - Działania marketingowe, które bezpośrednio przełożyły się na aktywność odbiorców. O zwycięstwie zadecydują dane potwierdzające efektywność kampanii oraz ich relację do budżetu;

Force for Good - Kategoria idealna dla kampanii CSR, organizowanych przez znane marki oraz dla działań organizacji pozarządowych lub lokalnych inicjatyw. Ważne, żeby przy pomocy YouTube realizowały szczytny cel;

The Underdog - Kategoria dedykowana małym i średnim przedsiębiorcom: swoje projekty w jej ramach mogą zgłosić firmy zatrudniające do 100 pracowników, lokalne brandy i osoby używające platformy YouTube do budowania swojej marki osobistej;

Full Funnel Marketing on YouTube - Kampanie, w których YouTube został wykorzystany na co najmniej dwóch etapach lejka zakupowego w dowolnej konfiguracji. Poszukiwane są kampanie z efektami, które są wynikiem błyskotliwie rozbudowanych media planów.

Jednej ze wszystkich zgłoszonych kampanii jury przyzna grand prix konkursu. Google nie bierze udziału w procesie oceniania.

Przyjmowanie zgłoszeń właśnie wystartowało. Kampanie mogą zgłaszać marki, działy marketingu, agencje reklamowe, domy mediowe, niezależni twórcy, fundacje oraz małe i średnie przedsiębiorstwa. Pod uwagę będą brane kampanie wyświetlane na YouTube w okresie lipiec 2022 r. - lipiec 2023 r.

Kampanie można zgłaszać do 15 września 2023 roku poprzez wypełnienie formularza na stronie: https://www.youtube.com/intl/pl/ads/youtube-works/

Udział w konkursie jest bezpłatny. 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.