Tymbark: AI mi mówi, że mnie ktoś pokochał
Marka przenosi kultowy przebój Skaldów w nowy wymiar z użyciem sztucznej inteligencj i kapsla.
W nowej kampanii marki Tymbark (grupa Maspex) po raz kolejny rozbrzmiewają słowa kultowego utworu Skaldów, który w tym roku zinterpretowali artyści młodego pokolenia: Brodka, Król, Igo i Miuosh. W ten sposób zyskał on cztery nowe, muzyczne aranżacje, z których powstała główna piosenka kampanii. Indywidualny styl każdego z muzyków odzwierciedlono w teledysku, do którego stworzenia "zaproszono" sztuczną inteligencję.
Marka Tymbark przeniosła swoje kultowe atrybuty: kapsel i piosenkę Skaldów w lata 20. XXI wieku. Związany z marką utwór „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”, zyskał całkowicie nową interpretację muzyczną i wizualną.
Teledysk, naszpikowany zdobyczami technologicznym, powstał przy użyciu AI. Dodatkowo zielony kapsel, pod którym klienci od lat odkrywają zabawne hasła, stał się swoistym portalem do współczesności, przenosząc skanujących go użytkowników do aplikacji, w której mogli odnaleźć ekskluzywne materiały video. - Tworzenie coverów piosenki „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” z udziałem znanych współczesnych artystów dla marki Tymbark to już tradycja. Tą kampanią kontynuujemy ją zgodnie z duchem roku 2023: wykorzystując najnowsze zdobycze technologiczne oraz sztuczną inteligencję – mówi Izabela Wit, deputy creative director DDB Warszawa. - Współpraca z AI pokazała, że twórczość i kreatywność nie mają końca. Na bazie tych samych źródeł możemy uzyskać nieskończoną ilość wyników – gdzie każdy następny jest inny od poprzedniego. AI wnosi do projektu nową perspektywę i pozwala wyjść poza utarte szlaki.Autorem kampanii jest agencja DDB Warszawa, której koncept kreatywny wcieliły w życie Televisor oraz Moon Films Warsaw. - Okres preprodukcji okazał się szczególnie ekscytujący i pracochłonny. Wspólnie spotkaliśmy się z Twórcami, przeprowadzając liczne testy AI. Uczyliśmy się, jakie będziemy mieć możliwości pracy na planie i co przełoży się potem na efekt końcowy w post produkcji. - wspomina pracę przy projekcie Siasia Seyfried, producentka Moon Films - To fascynujące doświadczenie otworzyło przed nami nieograniczone możliwości i inspiracje. Kocham nowe wyzwania, które skłaniają nas do wyjścia poza utarte schematy, rozszerzenia horyzontów i nauki nowych umiejętności.
Kampania z wykorzystaniem nowej wersji utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” zaplanowana została wielokanałowo. Obejmie m.in. YouTube, Instagram, Facebooka, TikToka, Snapchata oraz działania z influencer marketingu.
CREDITS:
Media: Starcom
Dom Produkcyjny: Moon Films
Producentka: Siasia Seyfried
Kierowniczka produkcji: Nela Niewiadomka
Koordynatorka Monika Wzorek
Dźwięk: Juice Sound
Postprodukcja: Televisor
Reżyser: Krzysztof Grajper
DOP: Maciej Ryter
Making Of: Michał Tomasiczek
1ad: Cydor
Kier. planu: Lewar
Steadicam: Marek Zajączkowski, Maciek Tomkow
Dron: Vojtech Pollak
Scenografia: Zuza Słomińska
Kostiumy: Andrzej Sobolewski, Charlotte Tomaszewska, Kasia Jabłońska
Makeup: Kasia Biały, Gustaw, Lucyna Szymańska, Agata Kozłowska
Montaż: Kuba Tomaszewicz
Kolor korekcja: Piotr Sasim
Muzyka: Booking Artystów East Eventz, Produkcja Muzyczna Jakub Galiński, Dominik
Trębski - Piwnica U Galińskiego
Foto: Kamil Zacharski
Retusz: Karolina Koza
DDB Warszawa:
Dyrektor Kreatywny: Izabela Wit, Michał Krzyszkowski
Team Kreatywny: Magdalena Staszak-Zajdel, Dzmitry Vilchytski, Natalia Czuba
Strategia: Patrycja Dewor, Marcin Trzepla
Client Service: Aleksandra Gąsiorowska, Tomasz Sznajder
Innowacja: Michał Głowala, Lens That
Cpm: Dorota Musiał
Bsu: Kasia Kwiecińska
Korekta: Iwona Sobczak

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.