VFP Communications poszerza i odświeża portfolio swoich mediów B2B
Wydawca magazynów "Media Marketing Polska", "Handel" i "Food Service" będzie miał produkt dla kolejnej branży: mięsnej. Przeprowadza też relaunch swoich dotychczasowych portali i rusza z nowym projektem konferencyjnym.
Branżowe wydawnictwo VFP Communications powiększa medialne portfolio i przeprowadza relaunch swoich portali. Od czerwca w nowej odsłonie działa portal HandelExtra.pl, poświęcony branży m.in. handlowej i FMCG. Z kolei we wrześniu zakończy się relaunch portalu FoodService24.pl (dawniej: OuiChef.pl), kierowanego do gastronomii, a na początku przyszłego roku w odświeżonej wersji zadebiutują mmp24.pl i mmponline.pl, serwisy przeznaczone dla ludzi marketingu, mediów i reklamy.
– Zmiany widoczne dla czytelników idą w parze z dużymi usprawnieniami po stronie VFP Communications. Dzięki nowym wersjom portali możemy dostarczać więcej treści multimedialnych, tworzyć angażujące materiały oparte na storytellingu, zdecydowanie lepiej obrazować analizy, ale też sprawnie i szybko publikować informacje. Wprowadzane zmiany poszerzają również wachlarz możliwości dla naszych reklamodawców, umożliwiając jeszcze bardziej kreatywne i skuteczne podejście do promocji. To inicjatywa, która zapewnia nie tylko atrakcyjne i zróżnicowane treści dla czytelników, ale także nowe możliwości dla biznesu – mówi Izabela Sakowicz (na zdjęciu), od października 2022 r. dyrektor zarządzająca VFP Communications.Wydawca dołoży też do swoich konferencji kolejny projekt. Będzie to wydarzenie dla branży retail i dostawców produktów oraz usług dla niej – konferencja poruszająca od A do Z temat franczyzy.
– Franczyzę analizujemy, przyglądamy się jej i opisujemy ją od lat. Coroczne zestawienie sieci franczyzowych w miesięczniku „Handel” robimy od 19 lat. Wówczas numerem 1 na tym rynku był Lewiatan z 1,7 tys. sklepów... a Żabka zajmowała miejsce 5. z wynikiem: 366 placówek. W tym roku tylko w największych sieciach przybędzie co najmniej 3 tys. sklepów franczyzowych. Jednocześnie już działające w ich strukturach podlegają ciągłym zmianom – zarówno wizualnym, jak i organizacyjnym. To potężna grupa inwestująca w nowinki technologiczne w każdym aspekcie działalności. Jednak na rozlicznych branżowych konferencjach franczyzowe tematy poruszane są przy okazji. My to zmienimy – opowiada Michalina Szczepańska, redaktor naczelna miesięcznika „Handel”, do którego należy portal HandelExtra.pl.
Konferencja „Franczyza’24: trendy, możliwości, kierunki rozwoju” odbędzie się 11 października 2023 r. w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie. Na początku przyszłego roku wydawca zadebiutuje też z nowym produktem – newsletterem z materiałami o branży mięsnej i roślinnych alternatywach dla niej. Tego typu tematyka była do tej pory poruszana częściowo – od strony analiz popytowo-podażowych i nowości produktowych w miesięcznikach „Handel” i „Food Service”, a od strony reklamy i komunikacji – w magazynie „Media Marketing Polska” i towarzyszących tym tytułom portalach. Produkt funkcjonuje już na innych rynkach, na których działa wywodząca się z Frankfurtu dfv Media Group, do której należy VFP Communications. To początek intensywnej rozbudowy oferty polskiej spółki.
– Niemcy to od ponad dwóch dekad najważniejszy partner handlowy i inwestycyjny Polski. Przedsiębiorcy: eksporterzy, importerzy, inwestorzy, potrzebują biznesowych analiz, jakościowych informacji istotnych dla swoich branż, pochodzących ze sprawdzonych źródeł. Naturalną konsekwencją tego są decyzje o powiększaniu medialnego portfolio VFP Communications i odpowiadaniu na to zapotrzebowanie – komentują Peter Esser i Sönke Reimers, prezesi dfv Media Group.
VFP Communications jest wydawcą branżowych miesięczników: „Media Marketing Polska”, „Handel” i „Food Service”, a także właścicielem portali mmp24.pl, mmponline.pl, HandelExtra.pl i FoodService24.pl. Jest także organizatorem konferencji – m.in. Multiscreen Day i Shopper Day, a także konkursów branżowych: Hit Handlu, Golden Arrow i Kreatura. Spółka jest częścią dfv Media Group, posiadającej ponad 100 tytułów dostarczających newsy, analizy i raporty dla 17 branż w 6 krajach.