Tak rośnie “państwowy" dom mediowy Sigma Bis
W 2022 r. jego przychody wzrosły o 81% w porównaniu z rokiem 2021.
Według rankingu domów mediowych publikowanych przez RECMA Sigma Bis powinien plasować się jako 7.-8. największy pod względem przychodów dom mediowy w kraju.
Oprócz Orlenu i PZU Sigma Bis obsługuje jeszcze m.in.: bank PKO BP, Alior Bank, Totalizator Sportowy czy Pocztę Polską.
W ub.r. Sigma Bis pozyskał kilkunastu nowych klientów – m.in.: Ministerstwo Rolnictwa, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Sprawiedliwości, Instytut Książki, PKP Intercity, Telewizję Polską, Kancelarię Prezesa Rady Ministrów, Urząd Transportu Kolejowego oraz Bank Pekao SA. Wszystko to są instytucje państwowe albo spółki z udziałem Skarbu Państwa.
Według przewidywań kierownictwa Sigma Bis w tym roku powinien się on znaleźć na 6. miejscu wśród największych domów mediowych w kraju.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.