Hill + Knowlton Strategies i Dfusion Communication nagrodzone w raporcie "Agencje Public Relations 2023"

Nagrodzono również Olgę Zomer, rzecznika Cyfrowego Polsatu oraz zespół komunikacji Biedronki.

Agencja Hill + Knowlton Strategies otrzymała nagrodę i tytuł Agencji PR Roku. Tytuł przyznała redakcja “Media Marketing Polska” w szóstym raporcie “Agencje Public Relations 2023”. Nagrodę w kategorii małych i średnich agencji otrzymała agencja Dfusion Communication. Ponadto wyróżnienia otrzymały dwie agencje: Komunikacja Plus i Big Picture. Nowością raportu są dwie nagrody przyznane przez redakcję “Media Marketing Polska”, niezwiązane z badaniem, Osobowość Public Relations – otrzymała ją Olga Zomer, rzecznik prasowy Cyfrowego Polsatu, oraz Zespół PR Roku – dla teamu komunikacji sieci Biedronka.

W tegorocznym raporcie znalazły się również opinie czołowych postaci rynku PR, doświadczonych praktyków – Hanny Waśko, Anny Simon i Dirka Aartsa.

Nagrody i wyróżnienia przyznano na podstawie analizy ogólnego performance’u agencji, obsługiwanych budżetów, wyników finansowych oraz badania satysfakcji klienta. Badanie towarzyszące raportowi przeprowadziła firma IR Center. W tegorocznym badaniu uczestniczyło 20 agencji PR, których portrety opublikowano w raporcie.

  • Raport “Agencje Public Relations 2023” dostępny TUTAJ.
  • Magazyn „Media Marketing Polska" po raz pierwszy wręczy nagrody podczas uroczystej Gali Agencji Public Relations ’23.
  • Najnowsze wydanie miesięcznika „Media Marketing Polska” nr 9/2023 dostępne TUTAJ.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.