Allegro reklamowo większe niż TVP?
Czołowy polski marketplace internetowy trzecim największym krajowym medium reklamowym? Tak, to możliwe już w tym roku.
Telewizja Polsat, największy komercyjny nadawca telewizyjny kontrolowany przez grupę Zygmunta Solorza, zarobiła w ub.r. na reklamach blisko 1,3 mld zł, natomiast TVN, należący do amerykańskiego koncernu Warner Bros. Discovery, zarobił reklamowo w ub.r. 1,28 mld zł.
Największymi reklamowo firmami w kraju są amerykańscy giganci internetowi: Google i Meta. Nie podają one swoich przychodów reklamowych w Polsce, ale w przypadku tego pierwszego szacuje się je na ok. 4 mld zł rocznie, zaś Mety (do której należą platformy społecznościowe Facebook i Instagram) – na ok. 3 mld zł rocznie.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.