Konferencja "MMP" i "Handlu" Shopper Day już 26 października
To siódma edycja konferencji organizowanej przez dwie redakcje VFP Communications: "Media Marketing Polska" i Handel"
Podczas jednodniowego wydarzenia omawiane są narzędzia, trendy i zmiany w handlu we wszelkich jego odmianach: tradycyjnej, e-commerce i unified commerce (omnichannel). W tym roku wiele uwagi poświęcimy rosnącemu znaczeniu sztucznej inteligencji (AI), zwłaszcza pod kątem jej wpływu na handel i e-handel, na to jak gromadzone są dane o konsumentach, prezentowane oferty i jak wygląda komunikacja z użytkownikiem. Dwa pozostałe główne obszary tematyczne konferencji to strategie omnichannel i unified commerce oraz postępująca personalizacja doświadczeń użytkowników przy jednoczesnym wzroście ich obaw o ochronę prywatności.
Zagranicznym gościem konferencji będzie Helmut van Rinsum, dziennikarz związany z dfv Mediengruppe, konsultant ds. komunikacji, autor biuletynu poświęconego AI i powiązanego z nim bloga (ki-marketing.com). Oprócz znanych z poprzednich edycji wystąpień prelegentów – ekspertów z różnych dziedzin – uczestnicy będą też przysłuchiwać się po raz pierwszy debacie. Nad tym, co e-commerce widzi w AI, wspólnie zastanowią się przedstawiciele Otomoto (Grupa Olx), Taniaksiazka.pl (Glosel) i Deezee (Grupa CCC), a dyskusję poprowadzi Katarzyna Iwanich, CEO Insightland, agencji specjalizującej się w SEO i analizie danych.
- Filip Iwański, współwłaściciel, dyrektor ds. marketingu i członek zarządu Goodylabs, podczas wystąpienia na Shopper Day 2022. Także w tym roku będzie jednym z prelegentów naszej konferencji.
Pełny program wydarzenia i wszelkie dodatkowe informacje na stronie shopperday.pl.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.