Wybrano najlepsze kampanie marketingowe na TikToku
Główną nagrodę - Greatest TikTok - otrzymał Rossmann. Nagrody przyznano też w kategoriach Greatest Creative, Greatest Performance i Greatest Small Business.
- Zdobywczynie nagrody Greatest TikTok z Rossmanna, Marcin Samek z McCann Poland i Rafał Drzewiecki (pierwszy z prawej), TikTok country manager CE, mat. pras. TikTok
W kategorii Greatest Performance, skupiającej się wokół wymiernego wpływu płatnych kampanii i realizacji celów sprzedażowych, głównie w dolnej części lejka marketingowego oraz właściwej optymalizacji, nagrodę zdobyła firma Orange Polska za kampanię Orange Flex zrealizowaną we współpracy z SalesTube oraz Follow Agency.
Zwycięzcą w kategorii Greatest Small Business, powstałą z myślą o kampaniach prowadzonych dla małych i średnich przedsiębiorstw, została agencja digitalowa Sempai za kampanię dla butiku Andżela.com.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.